dinsdag 8 mei 2012

Goed bezig

O o o o
Ik ben goed bezig mensen!
Zo slaapt ze dus sinds eergisteren weer op dat matje naast mijn bench.
Jaha.
Duurt even maar dan heb je ook wat.
De eerste avond moest ik er eerst nog een kwartier voor janken en blaffen maar gister ging ze dus uit zichzelf al heel goed naast me liggen.
Was echt trots op mezelf.

Waar ik ook wel trots op ben en deze is speciaal voor Amani; toen ze vanochtend in een onbewaakt ogenblik (ik zeg ook voor haar eigen bestwil dat ik altijd mee het toilet in wil, maar ze blijft eigenwijs he!) de ontbijttafel alleen liet, heb ik mooi de leverworst naar binnen gewerkt. De kinderen vragen zich af of mijn poep nu ook aan touwtje naar buiten komt maar wie dan leeft wie dan zorgt.

2 opmerkingen:

  1. Zeg Thorgal, dit is tante Yvonne hier. Tante heeft ook een paar keer naast Doerak gelegen, en daarom weet tante heel goed hoe dat de volgende dag voelt. Ome Fred weet dat ook. Die tweevoeters zijn niets gewend, moet je maar denken. Dus wees wijs, kies eieren voor je geld (of leverworsten als dat makkelijker is) en hou dit niet te lang vol hoor. Wat Doerak kan, kan jij toch ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oho, jonguhh! Goeie actie met die ontbijttafel; ik zei je toch, je antenne altijd op 'aan' zetten om dit soort onbewaakte ogenblikken van de baasjes goed te benutten.
    Tja, wat dat slapen in die bench betreft; baasjes worden wel erg sjacherijnig als ze dat slapen op een matje lang moeten volhouden. Dat kan de sfeer in huis ernstig verpesten, geloof me. Dat kan ook doorwerken in jou relatie met je baasjes, gaan ze ineens op alle slakken zout leggen en voor je het weet zit je in een tuchthuisregime en ben je alle ruimte voor je creatieve invallen kwijt. Mijn advies, kies eieren voor je geld en concentreer je op tafels afruimen!-:)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen