donderdag 24 mei 2012

Kind & Hond

O o, ik moet serieus aan de bak mensen want sinds gister moet ik dus ook met de KINDEREN naar school.
Zoals jullie begrijpen is dit natuurlijk bedoeld om die kids één en ander omtrent mijn persoontje bij te brengen, maar helaas ben ik dus ook echt het lijdend onderwerp en moet mee.
Het eerste half uur kan ik nog een beetje amechtig liggen hijgen naast de stoel van de baas want dan hebben ze theorie.
Maar op een gegeven moment moest ik er echt aan geloven.
Gelukkig hadden ze een kilootje of 5 aan frolicjes bij zich, want dit is toch geen weer voor een Saarloos mensen! De helft van de les bleef ik gewoon op mijn gat liggen maar ja dat vond ik dan soms ook weer zo lullig want ze deden wel hun best.
Ja, dat ziet er niet onaardig uit he! Werd op het laatst een beetje draaierig maar gelukkig was het toen tijd om naar huis te gaan. Volgende week woensdag is dat chickie terug van schoolkamp dus dan heb ik 3 van die clowns om mijn nek. Belooft wat!

2 opmerkingen:

  1. Je moet maar zo denken Thorgal: straks heb je er drie om je nek, maar wie is het middelpunt...........? Precies, jij! Je hoeft er niet eens om te vragen, komt zo aanwaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt klinken als een hele mooie cursus. Voor veel kinderen is een hond maar een knuffeldier en word er niet veel gekeken naar alles wat de hond moet leren en de hele opvoeding. Vind het heel mooi dat jullie de kinderen er op deze manier helemaal bij betrekken. Vind eigenlijk ook wel dat dat hoort, maar denk dat het toch maar heel weinig gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen