woensdag 16 mei 2012

Wilde plannen

Mensen ze zijn hier weer eens losgeslagen.
Toen ze bij Floyd zijn langsgeweest bleek dat ze ook gestrikt zijn om weer een week in de bergen te gaan wandelen.
MET HONDEN!
Serieus!
Nou moest dinsdag die dikke Sam naar de DA want hij had een ontstoken oog en ik verkeerde in de veronderstelling dat ik mee mocht om ff met de DA te kroelen.
Maar ze kwam dus met een soort van Russisch strafkamp schema thuis om mijn spieropbouw gecontroleerd te laten verlopen.
Hallo!
waar zijn we hier nou helemaal mee bezig!
Toen is ze dus met die reisorganisatie gaan mailen en toen bleek dat ik niet in de hut mag komen.
Ja Floyd is een stoere jongen, die slaapt dus al buiten in de kennel.
Maar je dacht toch echt niet dat ik me zo gek liet krijgen?

Godzijdank hebben ze dat plan toen laten varen maar het volgende komt er al weer aan;
Ik ga op Kind & Hond cursus!
Say what!!!
Mozes kriebel man.
Zie je het voor je.
3 kleine bazen die mij ff gaan vertellen hoe of wat.

Ik zeg; laat de kaas en de frikandellen maar aanrukken want voor een gewoon brokje ga ik hier dus niet eens aan beginnen!

O en last but not least; sinds gister breek ik dus weer uit mijn bench.
Erin gaan ok dan.
Maar zodra zij boven het licht uit doen krijg ik het op mijn heupen.
Ik hoor ze dan boven heel druk fluisteren en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat iets is in de trant van:
zal ik gaan kijken?
nee nu kun je niet gaan, dan beloon je zijn gepiep.
Heb jij het traphekje dicht gedaan?
Shit nee, vergeten,
Nou die staat dus dalijk hier weer binnen.

Ik moet plassen. Zal ik nu gaan of dadelijk.
Hoezo?
Nou, als hij me hoort kan het misschien geruststellend zijn dat ie niet alleen is. OF hij denkt dat ik tevoorschijn kom omdat hij zo'n kabaal maakt en dan is het weer belonend.

Affijn.
Terwijl zich dat soort duivelsdilemma's afspelen, ben ik steeds wilder tegen het deurtje gaan slaan en toen is de grote baas toch maar als een speer die trap afgedenderd, traphekje dicht en weer naar boven.
Ik HOORDE gewoon dat ze toen heel stil in bed naar mij lagen te luisteren terwijl ik verwoede pogingen deed om OVER het traphekje te springen, maar uiteindelijk heb ik het maar opgegeven en ben er voor gaan liggen.
Tenminste dat zag zij, toen ze uiteindelijk ging plassen.
Toen de grote baas vanochtend beneden kwam zag hij dat ik gewoon in de bench lag te pitten.
Jongen, ik maak ze HELEMAAL gek!


4 opmerkingen:

  1. Hahaha, wat een boef is die Thorgal ook zeg! Met Sara gaat het aardig 's nachts, maar wij hebben de slaapkamer op de begane grond en dan kan ze dus gewoon naast ons bed liggen. Wie is trouwens dikke Sam? Klinkt mij bekend, onze teckel heet Sam en is ook iets aan de maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou moe, Thorgal! Dat je het topje van de ijsberg wel geloofd, oke. Dat je je afzet tegen een invasie koters, oke. Maar dat je die tweevoeters zo plaagt....... dat is niet slim hoor. Tante hier hoopt dat het bij een enkel nachtje is gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tante moest trouwens wel heel hard lachen om jouw bazen boven. Dat was wel heeeeeeeeel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen