donderdag 10 mei 2012

Hoge Bergse Bos

Om te beginnen; dank voor alle bemoedigende woorden omtrent mijn benchgedrag.
De afgelopen 2 nachten heeft de grote baas in de kamer gelegen maar ik merk vanuit mijn ooghoeken dat hij wel steeds meer naar de gang opschuift.
Het is niet dat ik niet de bench inga, want ik ben een sucker voor lekkere frolicjes.
Het is meer dat ik gewoon zelf wil bepalen wanneer ik er weer uitga. Ja behalve om 7 uur 's ochtends dan.
Jemig man, dat zijn toch geen tijden. Als mijn bench dan opengemaakt wordt, ga ik me eerst eens even heerlijk uitrekken en met mijn hoofd half uit mijn bench hangend, sla ik dan keihard met mijn staart tegen de bench tot dat de baas me lekker komt kriebelen.
Werkt altijd.
Hoe dan ook, vanochtend zijn we weer eens naar het Hoge Bergse Bos gegaan waar ik stomtoevallig op een oefening van jongens in gevlekte kleding en met ronde dingen op hun hoofd stuitte. Sommigen probeerden me naar zich toe te roepen maar daar trapte ik mooi niet in.
Voordat je het weet moet ik 5 stimulatie-oefeningen ondergaan, waaronder met mijn buik op een deken uit de vriezer gaan liggen.*
Bloody hell.
Op de weg terug naar de auto hoorde ik in de verte een hondenuitlaatservice aankomen.
De baas zag nog niks, maar ja, die heeft min 6 dus daar heb ik dan vrij weinig aan qua second opinion.
Ik ging gelijk ff iedereen gedag zeggen zoals het hoort en ik moet zeggen, dat wierp wel zijn vruchten af. Sterker nog, er waren een weimaramer en een stabij die gezellig met mij mee wilden.

* Moet je dat bericht op het forum maar eens lezen over pupstimulatie tussen de 5e en 16e dag! Brrrr!

1 opmerking:

  1. Wist wel dat je het kon! En nou doorzetten, laat ze maar een poepie ruiken. Niet meer dan dat, hoop ik voor je bazen.....

    BeantwoordenVerwijderen