dinsdag 19 juni 2012

Doerak

Man man wat een TOP dag.
Guess what?
Ik ben dus gewoon de HELE dag (soort van) bij Doerak op bezoek geweest.
Kicken!!!!
's Ochtends zijn we eerst eens goed gaan uitrazen op het Erkemederstrand. Daar hebben ze dus echt een serieus hondenstrand man.
Nou ja, soms stond er ook een ehhh mens in het water, maar daar hadden wij geen oog voor natuurlijk.
Hierb0ven lopen we ff te dollen op het strand, maar hieronder zie je dus Doerak voor het eerst, EVAH, aan het zwemmen!
Ja en tuurlijk kwamen we wel andere honden tegen maar Doerak snapte ook wel dat ik het allerallerleukst ben. 
Nou en bij Doerak thuis gingen we gewoon vrolijk verder.
Eerst vrat ik nog ff Doerak zijn bak leeg.
Daarna ontdekte ik dat als je een BEETJE je best deed, je in ieder geval hoog genoeg kon springen om de doos met snoepjes uit de kast te trekken (zat geen deksel op, foutje!!) en vervolgens heb ik diverse, helaas tevergeefse pogingen ondernomen om de boterhammen met kaas en/of de taart van de borden te snaaien.
Nee maar wat dacht je dan mensen.
Staat de baas een beetje foto's te nemen, draait ze zich om, ziet ze net die kleine Sproet een duik naar haar appeltaartje nemen.
Goed bezig Sproetje!
Om de 1 of andere reden leek het Yvonne toen handig om ons een bot te geven. Dan zouden we misschien rustiger worden ofzo.
Tuurlijk!
Ik zeg; altijd Doen!
Kijk hier zitten we dus net te doen alsof we welopgevoed zijn. Nou, nou, nou. Ziet er goed uit toch?
Vervolgens sloop Sproet er gelijk met zijn bot vandoor.
Ging Doerak achter mijn bot aan en ik achter die van hem.
Opgelost zou je zeggen, maar zodra hij zijn bot vast had, wilde ik die toch eigenlijk liever en zodra ik begon aan de mijne, sloop mijn mattie D dichter bij.
Nou ja, ok.
Op het laatst waren we zeker 10 hele minuten rustig aan het kluiven.
En toen gingen we weer verder :)
We waren iets na 4-en thuis en ik nadat ik ff 2 bakken water naar binnen had gewerkt was ik van plan een heel klein powernappie te doen.
Maar ja je weet hoe dat gaat.
Voor je het weet doet iemand het licht uit en lig je met je bril op je neus naar het testbeeld te staren.
Hè wat zeg ik nou?

7 opmerkingen:

  1. Leuk zeg.Er gaat voor een SWH toch niks boven een andere SWH.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze hebben 4/5 uur lang met elkaar lopen/liggen dollen Christa. Ongelooflijk.

      Verwijderen
  2. Heerlijk om te zien! Is er trouwens wel eens een foto gemaakt van Thorgal waar hij niet ondeugend op kijkt? En ik begrijp dat Thorgal Doerak aan het zwemmen heeft gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou hij zit hierboven toch ook heel netjes naar Yvonne te kijken :)
      Ja!
      Hij heeft er weinig aan bijgedragen moet ik zeggen, maar idd Doerak heeft vandaag voor het eerst echt gezwommen :)

      Verwijderen
  3. Ohhhh, Sara wordt er jaloers van....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Thorgal, tante Yvonne hier heeft wel enorm genoten van jou hoor! Je bent me d'r een! Doerak gaat graag voor de herhaling en Sproet hoopt jouw vrouwtje weer te ontmoeten. Want dat levert KANSEN op.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doerak zegt:

    Nou ik vond het wel een redelijke dag. Ik was niet bijzonder moe of zo, maar ik ben dan ook veel ouder dan jij LOL.
    Nee serieus, ik vond het fabeltastisch. Zo heerlijk dat ik vol in je nek kon hangen terwijl jij dan weer aan mijn wang hing...
    En samen die halfbloed ridge opjagen vonnik super.
    En zwemmen! En die koppen van de bazen. :" wanneer houden ze op?"
    Nou nooit dus! En jij doet blaffen!!! Kew!!
    Spreken we weer gauw een keer af?
    Mijn grote baas stelt de arena voor: kan die eens goed gesloopt!!!!

    CU!!l

    BeantwoordenVerwijderen