maandag 11 juni 2012

Hondenweer

Zooo.
Het regent hier niet zo'n beetje! Komt echt met bakken de lucht uitvallen.
De baas heeft besloten dat we vanavond de training maar ff overslaan.
Ben ik niet heel rouwig om.
Vanochtend onwijs vet gespeeld met Vjumba en gister met de grote baas in dat bos achter Vlaardingen gelopen met 2 pitbulls, dus wat mij betreft is een avondje chillen wel prima.
Keb trouwens weer wat nieuws.
Als ik ff lekker gek wil doen, pak ik met mijn bek de arm/hand/kin van de baas beet.
Ik bijt niet, maar ze zit wel mooi vast.
Vond hem zelf wel aardig.

3 opmerkingen:

  1. Dat is lekker ja.. en dan heerlijk heen en weer springen zodat die tandjes lekker over je arm knarsen.
    Zoran deed dat ook. We hebben hem dat afgeleerd door een speeltje in zijn mond te duwen. Hij deed het namelijk altijd als we thuiskwamen en hij helemaal blij was. Je moet er alleen wel voor zorgen dat zwaren speeltjes dingen uit de buurt zijn, want toen Zoran zelf dingen ging pakken zodra we thuis kwamen. Heeft hij een keer gekozen voor een kluif. Die kluif belande uiteindelijk tegen een pot aan die in stukken barstte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas maar op Thorgal! Jij hebt één mond, maar zij heeft twee handen. Straks "bijt" ze met de nagels van haar andere hand in jouw oor. Doet net zoveel pijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sara is ook van het vastpakken, maar vooral 's morgens als ze net wakker is of als ik weg ben geweest en weer thuis kom. Ze doet mij nooit pijn, maar pakt echt vast. We hebben zo'n soort stoffen speeltje op de kast liggen bij de deur en als we dan binnenkomen pak ik het speeltje vast, zodat ik haar dat kan geven als ze me weer wil vastpakken. Het is haar om het even, wat ze vastheeft, als ze maar even kan vastpakken. Dus, zo hebben we dat opgelost. Hier was het trouwens prachtig weer de hele dag, gisteren..... lekker gewandeld dus.

    BeantwoordenVerwijderen