donderdag 28 juni 2012

Losloopgebieden

Nou scheelt het wel dat ik nooit wagenziek ben geweest maar dat is maar goed ook want de baas rijdt echt de halve provincie met me af om iets nieuws te vinden.

Wij zetten voor u op 1 rijtje:
  • Kralingse Bos, gehele jaar door gebied achter "De Tuin" tot aan de manage. Tijdens het CHIO in juni kan je beter een weekje weg blijven want dan is de helft afgezet. In het najaar komt het gedeelte van het strand erbij. Wandelingen tot een uur.
  • Lage Bergse Bos. Gehele jaar door, wandelingen tot ca. 45 minuten. Sommige stukken zitten regelmatig vissers en als de baas dat ziet, doet ze mij meestal aan de lijn. Geen idee waarom. Hier zitten ook loslopende runderen trouwens.
  • Hoge Bergse Bos (bij de skibaan achter), wandelingen tot 45 minuten. Pas op voor mountainbikers die van de berg af komen sjezen.
  • Clingendael in Den Haag. Hele jaar door, veel gebruikt door hondenuitlaatservices waardoor ik geregeld op 3 roedels van ieder 10/12 honden stuit. Met mijn enorme sociale skills geen probleem maar soms speel ik liever met mijn vriend Spike (American stafford) die ik hier tegen kom. Wandeling tot 45 minuten.
  • Elzeburgerbos, Lange Kleiweg, Rijswijk. Gehele jaar door los. Niet echt groot, leuk voor een half uurtje tussendoor. Bij de sloot in het midden zitten regelmatig vissers en er is ook nog een stuk met een speeltuintje waar honden helemaal niet mogen komen.
  • Achter bij Zestienhoven. Aardig stukje maar wel voor even tussendoor. Hele jaar door, wandeling tot 25 minuten (met tussendoor via het hek de weg op en af)
  • Broekpolder Vlaardingen. Hele jaar door, enorm gebied dat ook nog in aanleg is.Wandelingen tot 2 uur.
  • Tanthofdreef Delft. Hele jaar door. Groot gebied dat we sinds kort ontdekt hebben.Wandelingen tot 1,5 uur schat ik.
  • Doemkade Hillegersberg, achter de gekleurde bloempotten. Niet heel groot, maar wel lekker dichtbij. Wandelingen tot half uurtje. Loslopende runderen.
Mochten jullie tips hebben of wil je misschien afspreken zodat je zelluf kunt zien hoe cool ik ben? De baas zegt dat haar emailadres bij haar profiel staat of anders laat je ff een bericht achter.
Laterz!

2 opmerkingen:

  1. En je geeft meteen tips in overvloed. Super! Zal wel na onze vakantie worden, dus gooi dit niet weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie veel losloopgebieden. Wij hebben hier bijna niks! Geniet er maar van Thorgal, want de meiden hier moeten vaker aan de lijn dan dat ze los mogen. Zeker in de zomer controleren ze hier heel veel.

    BeantwoordenVerwijderen