dinsdag 12 juni 2012

Remy

Omdat de baas niet werkt, ben ik eigenlijk nooit alleen.
Nou ja, soms een half uurtje als ze een boodschap doet.
Of soms zit ik een half uurtje in de auto als ze een winkel in is.
Maar eigenlijk is dat het wel.

Ja  ho even.
Behalve s'nachts dan he!
Jullie slapen lekker allemaal bij de bazen op de kamer maar ik lig helemaal allenig op de bank mijn kussen.

Vandaag had ze een afspraak in het ziekenhuis.
Die kleine meid doet mee aan GenerationR, een grootschalig medisch onderzoek waarbij tienduizend Rotterdamse kinderen vanaf de zwangerschap gevolgd worden.
Iedere zoveel jaar gaan ze dan allebei een paar uur door de molen en worden er allerlei testjes gedaan.
Tja, en ik kon niet mee.

Dus vandaag heb ik 2 uur alleen gezeten.
Ik ga dan pal achter de deur van de gang liggen zodat iedereen die binnen komt mij eerst opzij moet schuiven (of even aan me vraagt of ik alstublieft dankuwel zo vriendelijk wil zijn op te staan).
Toen kwam 1 van de kleine bazen uit school en ik was zo blij!

Na nog een uur was de grote baas ook weer thuis en kon het normale leven weer hervat worden.
Ja want dit soort geintjes gaan we natuurlijk niet te vaak doen.
Toch?

2 opmerkingen:

  1. Braverd ben je.En denk dat je verder toch niks tekort bent gekomen vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo he, goed he! Het wordt tijd dat Doerak eens een voorbeeld aan jou neemt!

    BeantwoordenVerwijderen