donderdag 14 juni 2012

Kind en Hond IV

Ik moet zeggen, gister had ik er, eigenlijk voor het eerst, best wel zin in. Dat kwam ook omdat ze gisteren Zoek geleerd hebben en ik in no time doorhad dat me dat minstens 3 snoepjes per keer opleverde. Maar ook de Twist en de Turn en natuurlijk Zit en AF, ach, ik was in een schappelijke bui. Volgende week is alweer de laatste les. Dan krijgen ze een soort theorie examentje en een praktijk examentje. Het kan met mij alle kanten op gaan dus of dat diploma al bijna binnen is, blijft de vraag.

3 opmerkingen:

  1. Thorgal Holmes, achter-achter-achterkleinzoon van Sherlock's trouwe viervoeter! Ik had het kunnen weten; jij hebt een bestemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leuke aan dit soort spelletjes is,dat je ze ook gewoon in huiskamer kan doen,dus zonder afleiding.en heb nog nooit een SWH gehad die dit thuis niet leuk vond om te doen.Balletje,balletje,snoepjesverstoppen in de kamer,doggydance,allemaal leuk en vreet energie.Goh,ik schrijf het op en denk bij mezelf,misschien ook iets om eens met Rana te doen,die in een ,ik wil al mijn speeltjes stukmaken, periode zit.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx for the tip. Doerak zit in een periode van "ik wil alle speeltjes, alle spulletjes in huis, alle Kooikerhondjes en alle pubers die langs komen stukmaken". Haha, ik zal hem leren dansen, en wel naar mijn pijpen!

      Verwijderen