vrijdag 1 juni 2012

Stront aan de knikker

Godallemachtig mensen.
Bij de ochtendwandeling had ik al wat schapenstront meegepikt en vanmiddag was weer raak!
Ik ben toch door een lekkere partij dooie vis gegaan!
En om het af te toppen heb ik door een zooi achtergelaten eten liggen rollen.
YUMM!!!

Ik begrijp er dan werkelijk ook geen *beep*  van waarom ik bij thuiskomst direct die douche in moest. Sterker nog, ze heeft direct mijn benchkleed uit de auto gewassen + alle handdoeken die we gebruikt hebben + haar spijkerbroek waartegen ik had lopen schurken + haar jas.
Daarnaast staat het raam van hun slaapkamer al een paar uur WIJD open om de lucht vanuit de badkamer af te voeren.

O en of jullie nog tips hebben want ik stink nog zegt ze.
Soms denk ik dat ze begrijp; mensen.
Maar vanavond even niet.

4 opmerkingen:

  1. Ik beloof plechtig hier niet om te lachen.

    :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, ja dat krijg je bijna niet weg. wij wassen hier met zwitsal shampoo. vind ik beter werken dan honden shampoo. en als we klaar zijn word die plek nog even met zwitsal haarlotion ingesmeerd. dan ruik je het niet zo heel erg meer. gr en succes leontien, jasper en dusty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha nou dat is nog even in de stank zitten. Dat moet langzaam slijten, werkt geen enkele shampoo tegen. En bij elk regenbuitje ruik je het de komende weken weer :) En Riva vind zichzelf altijd heel erg vies als ze gewassen is, dus het rollen begint weer van voor af aan. Gelukkig is het dan meestal in het schone gras.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thorga-al, jongen toch. "Lekker vies" moet je niet te letterlijk nemen! Maar tante Yvonne heeft wel een remedie: schoonzwemmen-neusknijpertjes voor het hele gezin. Wie leeft er tegenwoordig nog zonder?!

    BeantwoordenVerwijderen