maandag 4 juni 2012

Pfff

Weer een  pittige trainingsavond mensen!
De baas zit een beetje mismoedig op de bank en ik ga van arremoede maar op mijn kussen liggen:

Ze moet veel duidelijker (lees strenger) tegen me zijn.
Ik permitteer me veel te veel.
Zeggen hullie dan he!
Ik denk daar iets genuanceerder over.

Ja en dan vindt de grote baas dat zij eigenlijk al best wel streng is.
Kan je nagaan wat een watje dat dus eigenlijk is.

Maar ik baal hier behoorlijk van want je kan er vergif op innemen of de teugels gaan de komende week weer strak aangehaald worden.
Shit man.
Ik was net zo lekker bezig.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat die instructeur zich een beetje verdiept heeft in het ras. En dat hij/zij jou niet te veel vergelijkt met groepsgenoten. Als je zo leuk en zo mooi bent als jij dan hoef je niet alles klakkeloos op te volgen. Toch? Maar wel respect hebben voor de bazen hoor! En fluister die baas maar in het oor dat er allerlei hormomen door jouw lijf razen. Goed excuus en nog waar ook!

    BeantwoordenVerwijderen