dinsdag 24 april 2012

Douchebag

Jongen, ik heb weer een nieuwe mattie ontdekt bij het hondenstrandje. Een American Stafford die Bram heet en die ruim een jaar is. We hebben een partij lopen dollen! Op een gegeven moment kwam die mevrouw met die 2 herders en die zei: een vieze hond is een gelukkige hond.
Nou jongen, ik was over the moon zo gelukkig. Maar ja. Christel was thuis aan het schoonmaken dus toen ik zo binnenkwam werd ik linea recta naar boven gedragen. De baas zegt dat ze met mijn 30 kilo zo'n beetje tegen een hernia aan zit met dit soort geintjes, maar he! Een vieze hond is een gelukkige hond he, dus voor mij hoefde het echt niet.
Maar goed, deze truc hebben ze nou een paar keer uitgehaald dus ik weet dat er een moment van onachtzaamheid komt. Matties; maak daar gebruik van! Ren die inloopdouche uit en schud je uit waar je maar kan. Jullie Christel moet toch ook wat te doen hebben? Nou dan.

2 opmerkingen:

  1. Ja,ja een vieze hond is een gelukkige hond. Nou, dan is Saar nu enorm gelukkig. We zijn net terug van training en het regende pijpestelen, dus het veldje was een grote modderpoel En, ja de honden vonden het heerlijk om daar lekker in rond te dollen. Mmmm, dus een vieze hond is een gelukkige hond. Nou, dan ga ik nu de dwijl maar eens pakken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerrie, begrijp wat je bedoelt :) De baas heeft mij vandaag wederom onder de douche gezet omdat ik daar een verse ! paardenvijg heb liggen rollen. Werd gewoon een beetje niet goed van mijn eigen lucht. Bijna dan.

    BeantwoordenVerwijderen