zondag 22 april 2012

Borssele

Topdag mensen! Ik begrijp nog steeds niet helemaal wat IK in godsnaam op de nest reünie van Storm en Kaatje deed, maar boeien! Ik heb de hele, maar dan ook de HELE dag zowel oude als nieuwe fans om me heen gehad en wat mij betreft moeten we dit meer doen. Eerst werden we in groepjes op een soort tja, ontmoetingsveldje losgelaten zodat alle honden konden zien hoe leuk ik was en ik me vooral op Ayla wilde storten. Nadat ik gister zeg maar op Lica geoefend heb, heb ik de smaak wel te pakken. Daarna kregen de mensen even de kans om mij gedag te zeggen en Leontien greep die als eerste met beide handen.
Nee jongen en weet je wie er ook was?
Doerak! Je weet toch!
Affijn, wij hebben met zijn tweeën de verkorte versie van de wandeling gelopen.
O en ook zo'n lekker navigatie wonder erbij. Ze lopen daar de tuin uit en ze moeten de weg al vragen aan een lokali.
Errug!
Nee maar dan.
Lopen ze dus recht op die kerncentrale af!.
Beetje jammer dat het zo ongelooflijk laag water was, anders was ik ook mijn fans in Engeland ff gedag gaan zeggen, maar zoals Vera Lynn al zong: don't know where, don't know when, but I am sure we'll meet again some sunny day.
Affijn, ik dwaal af. Ja, hier kwamen we dus de rest van de groep weer tegen.
Maar.
Zien jullie dat water!
Gast, dat was gewoon koelwater van die reactor.
Moet je morgen ook niet zeiken als wij opeens allemaal licht geven he!
Ff het uitzicht onderweg. Boeien!
Jaha!
Ik wil niet veel zeggen, maar ik was dus helemaal de ongehoorzaamste NIET! Neehee. Hier staan we dus allemaal te wachten tot een zekere Saarloos wiens naam we ff niet zullen noemen maar waarvan IEDEREEN weet wie het was, nou eindelijk eens aan de riem wou komen :)
Eenmaal weer bij Christa en Hedon thuis stortte ik een ietsiepietsie in.
Gelukkig was ik de enige niet, zoals jullie zelf kunnen zien.
Kijk hier praat Yvon Doerak ff moed in, want mensen, waar ze het toen over gingen hebben!
Luistert en huivert want onder het mom van 1 quiz, werd het niveau allengs twijfelachtiger.
Ik weet niet eens meer hoe ze er nou opkwamen, maar opeens ging het dus over TESTIKELEN!
Ja dit zijn de benen van Fred.
Boeien.
Eerst werd die arme Doerak gewoon en plein public voor lul gezet.
(pst: hij heeft dus maar 1 bal!)
Nee maar toen! Toen moest Zoran met zijn ballen bloot en greep Christa hem dus gewoon, waar iedereen bij zat, sterker nog waar iedereen met zijn snufferd bovenop stond, VOL in zijn kruis
 
Ik vond dit toch wel HEEL ver gaan en ik had serieus medelijden met Zoran. Dat is dan ook de enige reden waarom hij hier volledig bovenop me ligt, want anders had ik dit natuurlijk nooit over mijn kant laten gaan.
Mensen, ze heeft nog VEUL meer foto's gemaakt en zegt dat als jullie willen, jullie maar lekker hier verder moeten kijken.

5 opmerkingen:

  1. Waarom je erbij was ,is omdat alle Saarloosjes gewoon 1 grote familie zijn .Helaas vond Kaatje jou papa niet zo leuk,anders had je er wel bij gehoord.Als het maar gezellig is en je vrouwtje kan heel mooi foto's maken,dus denk dat je overal welkom bent.Maar ook omdat je zo'n lekker ding bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are so beautiful!
    Nice sunny day there - it looks nice...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ineke,
    Leuk dat je op mijn blog reageerde. Ik snap nog niet altijd helemaal hoe al die saarloosjes familie zijn, maar ik begrijp inmiddels wel dat het wereldje maar klein is. Nou, ik ga de avonturen van Thorgal natuurlijk ook volgen. Wie weet komen we elkaar ook een keer tegen op een of andere reunie of saarloosdag.
    Groetjes,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere Saarloos ben jij zeg! Op de terugweg in de auto hebben we het uitgebreid over je gehad. Fred dacht dat je nog brutaler en extraverter bent dan Doerak, maar als ik terugdenk aan Doerak op jouw leeftijd, dan zie ik weinig verschil. Hij heeft zo veel levenswijsheid meer, is tenslotte al 10 maanden oud, dan word je gewoon wat rustiger. En zie je ook meer gevaar.... Niet dat het echt belangrijk is hoor, blijf maar lekker jezelf. En fluister je vrouwtje vooral al jouw avonturen in, zodat wij die kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doerak zegt:

    Yo!
    Kewl om je nou ook eens in het echt te zien Thorgal. Jammer van al die tweevoeters om ons heen, maar die willen nou eenmaal altijd mee. Ik had bijvoorbeeld best de weg wel geweten naar Zeeland ( rare naam, bijna geen zee te bekennen).
    Ik had ook wel even naar engeland gewild, daar woont Ilse, serieus fan van me.
    Nog jammerder vond ik dat er zo weinig te slopen viel bij Christa & Hedon. DAAR zouden ze nou eens werk van moeten maken! Anyway, I keep you in the holes en we gaan mekaar zien!

    BeantwoordenVerwijderen