woensdag 11 april 2012

Hondenstrandje

Nu ik niet meer los mag in het Vroesenpark willen de baas en ik daar dus niet meer heen. Overdag is er geen kip maar ze heeft gehoord dat er iemand een boete van € 85 gehad heeft en daar heeft ze geen zin in.
We gaan dus nu heel vaak naar het hondenstrandje in het Lage Bergse Bos of naar het gedeelte van het Kralingse Bos waar ik nog wel los mag lopen.
Dat hondenstrandje man!
Iedere dag kom ik weer nieuwe honden tegen en het is me altijd een partij vet!
Hier sta ik met een labradoodle die hier nog vrij wit is, maar aan het eind van ons partijtje stoeien bruin en voor de kijkers thuis rechts, word ik een soort van opgelicht door een tja, boxer iets achtig.
Hier loop ik dus heel netjes op Ben af en negeer ik dat kleine grut aan mijn flanken. Ben is 15 maanden en wou graag ff laten zien dat hij toch echt wel de baas was.
Boeien!
Ik ging gewoon lekker in zijn achterpoot bijten en daarna sprong ik boven op Vjumba, de ridgeback van Aad. Dat is ook echt een lekker ding man! Het is dat ik Layla al heb, maar Vjumba staat op nummer 2!
Toen we thuis kwamen ging zij vast alle spullen voor de tosti's van de kinderen op het aanrecht klaar leggen.
Ik zeg maar 1 ding:
dat doet ze voortaan niet meer.

1 opmerking:

  1. Hé! Goeie, Thorgal! Je hebt mijn raad ter harte genomen, merk ik. Je begint het te leren. En het is gewoon een kwestie van geduld totdat ze weer iets vergeet op het aanrecht en éven gauw iets gaat pakken; geloof me, dat gaat echt lukken! -:) -:)

    groetjes, Amani

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen