donderdag 5 april 2012

Lekker man!

Voor de 4e keer dit jaar viel de stroom weer eens uit in Rotterdam en aangezien de jongens naar judo moesten zijn de baas, dat kleintje en ik maar meegegaan want thuis hadden we toch geen warm water (= geen verwarming)en geen internet EN geen telefoon. Ik heb dat park daar onveilig gemaakt terwijl de jongens op de mat stonden en daarna zijn ze dus ergens naar toe gereden waar ze eten hebben besteld in een paal!
Ik vond het me een partij bizar.
En die paal praatte ook terug!
Toen moesten ze de auto ergens parkeren en werden er twee zakken met eten en drinken naar de auto gebracht.
Affijn, zij gaat weer rijden en die kleintjes beginnen gewoon mc flurries en milkshakes en wraps en weet ik wat allemaal naar binnen te werken.
Ik moet zeggen, ik heb me VREselijk ingehouden. Zo nu en dan werd ik als tafeltje gebruikt en dat ging me dus ff te ver, maar voor de rest heb ik mijn kop gewoon lekker begraven onder de armen van die kleine en ben ik zo blijven slapen.
Echt jongen, als ik dan thuis niet op de bank mag, ga ik mijn glazen niet ingooien op de achterbank van de auto!

Nee maar dan komen we dus thuis!
Krijg ik me daar een kauwstok!
Omdat ik me dus zo goed had gedragen!

Zij zei dat ik zo ook ff lekker rustig was en dat dus het in alle opzichten een win-win situatie was.
Zal mij aan mijn kontje roesten hoe je het noemt.
Ik zeg Lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten