donderdag 19 april 2012

A turd a day, keeps the doctor away.

Ik kwam er toevallig vanmiddag achter dat ze dus allerlei dingen tijdens mijn middagdutje doet waar ze mij niet bij wil hebben!
Ik zweer je.
Hoe a sociaal is dat?

De kelder opruimen.
De kruiden die al ruim een week staan te verpieteren in de potjes, eindelijk eens in de tuin zetten.
Maar ook: de kattenbak verschonen.
Gast!
Die hou ik toch al bij!
Iedere keer dat daar een drol in gelegd is, haal ik hem er uit en werk hem met smaak naar binnen.
Recycling 2.0.

Denkt zij heel anders over.
Maar ja. Er zijn toch echt momenten dat ze er ff niet is en dan sluip ik dus op die bak af. Hoppa!

Blijkt er boven nog een kattenbak te staan. Ja hallo.
Die heeft ze dus op de ouderwetse manier schoongemaakt.
Jammer. Heel jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten