vrijdag 6 april 2012

Zal je net zien.
Op die ene dag in het jaar.
Dat de baas dus haar camera thuis laat.
Kom ik eerst weer Aad en Vjumba tegen (die Ridgeback).
Verder nog Jet en haar baas, John de duitse dog, die hondenservice-uitlaat-meneer-waar-ik-altijd-snoepjes-van-krijg en nog wat ander klein gespuis.
Dan komt er een meneer een praatje maken omdat hij me gezien heeft en zijn zoon heeft een Tsjech. Hij belt die zoon.
Die komt langs met zijn hond.
We lopen na een uur terug naar de auto.
Kom ik Gaia tegen!
Zo man. Ik ben kapot.
O en ik ben dus al (bijna) net zo groot als Gaia he!
O en Ellen.
Als je dit leest; die meneer met die Tjech die gaat dus ook maandag naar de show in Leeuwarden. Hij zou je de groeten doen, dus dan weet je van wie het komt :)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Thorgal,

    zo, wat heb jij een speeldag achter de rug zeg! Dat wil Bantu ook wel heel graag, maar kan hier helaas niet zo goed...
    Ben benieuwd wie de man met de Tsjech is ;) En of ie mij herkent hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó! Thorgal, jongen, heb jij even een sociaal netwerk! Heb je helemaal geen iphone, sms, twitter enz. voor nodig; die kids denken dat ze niet meer zonder kunnen tegenwoordig. Nou, jij laat zien dat je een prima netwerk op kunt bouwen zonder die spullen. Alleen, het is wel hard werken aan een netwerk, vooral fysiek. Ik weet het nog uit mijn jonge jaren; ik had zo'n beetje alles met vier poten en een blaf in mijn netwerk zitten; was een hele klus om te onderhouden, dat kan ik je wel zeggen. Nu ik ouder ben (en wijzer, maar dat vind de baas niet), ben ik wat kieskeuriger en moet ik bepaalde types niet zo. Van die neurotische, angstige oh-ik-vind-het-zo-eng! types. Die geef ik dan duidelijk te verstaan dat ze dan maar weg moeten gaan. Ik begeleid ze ferm en duidelijk naar de andere kant van veld of bos. Ik doe verder niets hoor, zoals bijten of grommen, zo ordinair. Maar mijn baas is het niet eens met mijn taktiek. Dus nu is mijn netwerk behoorlijk uitgedund, omdat ik niet meer zomaar naar andere honden mag. Ik zou zeggen, geniet ervan zolang het nog kan.
    Oh ja, nog proficiat met je diploma. En wat is dat voor een on-saarloos gedrag om niet iets van dat voer van die kleintjes te pakken te krijgen??? Nog een beetje aan werken hoor...

    groetjes van Amani

    BeantwoordenVerwijderen