vrijdag 27 april 2012

Kralingse Bos

Laatst zei iemand tegen de baas: zijn er ook gebieden in Rotterdam waar de hond een beetje los kan lopen.
Mensen!
Ik woon dan wel in de grote stad,vergeleken bij sommigen van jullie, maar het is hier niet ALLEEN maar asfalt.
Zo hebben we hier het LAGE bergsche bos. Maar ook het HOGE bergsche bos.
We hebben het KRALINGSE Bos.
We hebben diverse parken en diverse hondenstrandjes. Voor de kijkers thuis; dit hier is het Kralingse Bos:
En dit hier ben ik. Was een beetje moe en er kwam een hondenuitlaatservice aan en die wilde ik eens ff op mijn gemakkie bekijken.
Trouwens, ik heb toch wel eens verteld van die man van de hondenuitlaatservice, die mij altijd snoepjes geeft en mij een nep-saarloos noemt, omdat ik altijd zo op hem afkom?
Sinds gister ben ik dus opeens echte Saarloos dingen gaan doen zegt de baas.
Zo kwam er dus een man met een lab op me af en dat vond ik me een enge vent.
Hij probeerde me te lokken met iets lekkers, nou wie mij kent weet dat ik BEHOORLIJK voergericht ben, maar bij hem sprong ik 2 meter naar achter en TOEN!
Toen blafhoestte ik als een echte Saarloos!
De baas was helemaal verbaasd.

Gelukkig kwamen we daarna 2 mevrouwen tegen en bij die ene hing ik bijna in haar jas omdat ik daar lekkere snoepjes rook, dus ik ben er nog niet helemaal vanaf.

En vanochtend.
Kreeg ik dus een enorm bot.
Dat moet ik buiten opeten omdat ze om de 1 of andere reden die vliegen buiten de deur willen houden.
Pfff.
Anyway.
Aan de overkant slaan ze de dekbedden uit het raam.
Zo ik schrok!
Ik sprong op en begon weer te blafhoesten.
Waarna ik overigens gewoon weer verder ging met mijn bot.

Wat ik trouwens vanaf het begin al doe: liggen als een echte Saarloos:

3 opmerkingen:

  1. Ha die Thorgal,
    Ik zie al wel dat jij daar in Walhalla bent terechtgekomen gezien al die avonturen die ik hier toch maar even lees. Wens je een machtig mooie vakantie toe. Dat die baasjes van jou ook mee op vakantie gaan, moet je maar op de koop toenemen. Doe ik ook dagelijks. Ze volgen me overal, irritant want ik ga liever mijn eigen weg. Ze denken zelfs dat ik meedoe met al die andere honden op mijn hondenschool waar ik elke zaterdag heen moet. Dat ik dan kotsmisselijk van die autorit daar naar toe wordt, maakt ze ook al geen z*k uit. Hoop je gauw weer eens te zien. Goodgoan zegt ze hier dan!

    Groet en grote poot van je broer Rigg uut Eanske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had jouw vrouwtje nog willen vertellen dat deze fase bij Doerak ook heel onverwachts kwam. Moet je haar maar eesn vertellen en laten lezen op het blog. Doerak was zo'n beetje juw leeftijd nu. Laat je niet op de kop zitten hoor,, het komt allemaal echt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Odin heeft het steeds gehad dat hij niet zomaar op vreemden afstapt. Wat dat betreft een echt saarloosje. Maar toch. Odins broer, Shadow, kruising duitse en witte herder, man, da's pas een saarloos. Die komt echt niet naar je toe als je hem niet minstens 100 keer eerder ontmoet hebt.

    Maar heel goed hoor Thorgal. Laat zien dat je een saarloos bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen