donderdag 26 april 2012

Garage

Volgende week schijnen we de familie in Frankrijk op te gaan zoeken en daarom wilde ze vandaag ff een lamp laten vervangen en de achteruitkijkcamera had een los contactje.
Mij best.
Daarna zijn we de werkplaats zelf ingegaan en dat was pas interessant. Allemaal ontzettend gore en dus lekkere luchtjes en stoere mannen zoals ik.
Ja mensen, het is leuk zo'n vakantie maar het betekent wel dat jullie het minimaal een weekje zonder mij moeten doen.
Probeer je er overheen te zetten, lees nog wat oude verhalen door dan zie ik jullie 2e week van mei weer terug.
Ik schijn de 6e ook een waterwerkdag te hebben.
God wat doet dat mens me aan.

O en zij zegt dat jullie voor die tijd wel nog wat foto's krijgen zodat je daar een beetje op kunt teren.
Laters!

7 opmerkingen:

  1. En 6 mei is zeker in 't Twiske? Dat is dicht bij ons!
    Misschien dat we wel even langs wippen met Riva en Devi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is het idd. Zou leuk zijn om jullie weer te zien

      Verwijderen
    2. Weet je hoe laat je aan de beurt bent met Thorgal?

      Verwijderen
    3. moest het zelf ook weer even opzoeken, heb niet echt een progamma gekregen namelijk. Het begint om 11.00 en eerlijk gezegd weet ik niet of er dan groepen gemaakt worden ofzo. Ik neem aan dat wij er in ieder geval tot ver in de middag zullen zijn.

      Verwijderen
  2. Ja zeg! Hebben ze daar geen internet of zo. Laat ons maar weer ploeteren hoor....... en toch een heel klein beetje plezier dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier hoor.Frankrijk is heerlijk hondenland.
    Twiske is me te ver,wij gaan wilde dieren bekijken in Belgie.

    BeantwoordenVerwijderen