maandag 5 november 2012

Boomtown rats

Iedereen is lekker bezig hier.
Ik ben nog voor geen meter van mijn wratten af (de baas heeft nieuwe tabletten en druppels besteld dus daar kijk ik ook heel erg naar uit. Not).
Ze is afgelopen vrijdag door haar rug gegaan terwijl ze zich over mij heen boog om zo'n pipetje tegen de vlooien in mijn nek te spuiten (ik zeg nog, doe dat nou niet)
De grote baas zijn moeder is door alle bijwerkingen van de mix aan medicijnen die ze nu gebruikt zo van het padje af, dat ze of opgenomen wordt of hierheen komt.
EN....
De wasmachine is stuk.
U begrijpt wat wij hier zingen vandaag:
I don't like Mondays
I dont like Mondays
I want to shoot (oo-ooo-oot) the whole day down!

PS: ehhh, ik ehhh, ben nu dus met 1 van de kleine bazen naar buiten gestuurd voor een heeeeele lange wandeling want ik ehhh, heb dus, ehh, ook de reservebril van de baas kapot gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Thorgal, jongen, dat valt me nou toch van je tegen. Als gevoelige Saarloos moet je juist extra aanhankelijk zijn voor je baasjes als je merkt dat die in de sores zitten en niet ook nog dingen gaan slopen!! Kijk maar uit, anders ga je toch nog op Marktplaats met geld toe!!
    Sterkte voor je baasjes!

    Groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen