maandag 12 november 2012

Kralingse Bos

Omdat de baas vanochtend haar schoonmoeder uit het ziekenhuis moest ophalen. zijn we vroeg gaan lopen in het Kralingse Bos.
Moeten we vaker doen man!
Eerst was het nog een beetje een saaie boel, maar toen zag ik een soort van Leonberger mattie aankomen.
Kicke!
Lopen we een stukkie verder, stopt er een fietser die uitgebreid met mij wilde kroelen!
Nou jongen, zo maak ik ze niet veel meer mee tegenwoordig.
Heul veul mensen (waaronder ook teleurstellend veel hondeneigenaren) vinden me kennelijk te groot of te eng ofzo en als ik dan ook nog eens in een bil hap of op een oortje kluif dan beginnen ze gelijk te gillen dat ik bijt.
Gast chill!
Er is niks aan de hand, kijk maar naar je eigen hond.
We SPELEN gewoon.
Maar ja, gelukkig kwamen we ook nog een mevrouw met een Weimaramer tegen die het wel begreep en die OOK foto's van mij ging maken.
Tss.
De baas zat van het weekend op een site over dierencasting te kijken.
Godzijdank stond er bij dat de hond klakkeloos de basiscommando's moest kunnen opvoeren.
Hahahahaha.
Tuurlijk.

5 opmerkingen:

  1. Doerak zegt:

    Mwaaaaaaaah..... klakkeloos commando's uitvoeren. ROFL ROFL....
    I laugh me self te platter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het ergste is, je kent die commando's wel, je wil ze alleen niet klakkeloos uitvoeren, met de nadruk op klakkeloos! Maar ach, je hebt al ster-allures genoeg, dus misschien maar beter dat je geen beroemde filmhond wordt! Wel mooi, het kralingse bos deze tijd van het jaar. Volgend jaar gaan we er samen wandelen!
    PS: Je English is niet echt om over naar home te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is echt house, garden en kitchen English! :-) Ik ben ook bang dat je niet door de audities komt, Thorgal; hooguit wanneer ze een keer een razende Roelant nodig hebben; daarvoor ben je zogezegd een 'natural'. :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Kijk zo'n Leonberger is natuurlijk tenminste een beetje partij voor een flinke saarloos :-) En is dit niet om jaloers op te worden: Odin heeft een Leonberger vriendinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen