maandag 26 november 2012

Hoor de wind waait door de bomen

Attenooije!
Partijtje wind gisteren, niet normaal.
Nee en wat doen ze dan, gaan ze ook nog eens bij de Maas wandelen. Handig!
Kan mij niet bommen natuurlijk, maar toch.
Met zijwind kracht 9 werd mijn achterkantje zo nu en dan behoorlijk naar links (of rechts) geblazen en om de 1 of andere reden vonden de bazen het ontzettend grappig om mij zo scheef te zien lopen.
Heel volwassen hoor.
Daarover gesproken.
's Middags in Vlaardingen heeft de grote baas nog een stel pubers de stuipen op het lijf gejaagd. Ze waren met zijn allen in een boompje geklommen dat daardoor helemaal doorboog en op het punt stond om af te breken; hij d'r op af in zijn groene Paulus de boskabouter-outfit.
Ik sukkelde er een beetje achteraan en stond net aan hun skateboards en fietsen te snuffen toen ze van hem een uitbrander kregen.
Die dachten dus serieus dat hij de boswachter was!

Hij fluit me en van schrik reageer ik gelijk en liep ik direct met hem mee.
De bazen keken elkaar 1 seconde aan met grote ogen, deden net of dit heel normaal gedrag was van mij en hebben toen een paar honderd meter verderop dubbel gebogen van het lachen gestaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten