vrijdag 16 november 2012

Hit me baby one more time

De grote baas had een vrije dag genomen om allerlei moeilijke dingen als thuishulp en geriatrisch verpleegkundigen en ergotherapie en god weet wat nog allemaal meer voor zijn moeder te regelen, dus vanochtend gingen we met zijn 3-en wandelen.
In Hitland of all places.
Een losloopgebied in Capelle waar we nog niet eerder geweest waren.
Jongen.
Ik heb het in tijden niet zo druk gehad.
Eerst eens even flink langs alle sloten rennen om de fazanten de stuipen op het lijf te jagen.
Toen, ietwat overmoedig geef ik toe, ff een zwaan dollen.
Takkies trekken,
Muizen vangen,
Eksters opjagen,
Heel bange ekster.
Not.
Matties besnuffelen (en vervolgens die terrier in wiens kont jullie kijken, een tikkie geven zodat ie 3 x om zijn as rolde).
Ja, dan lust je wel een slokkie.

Dat dachten de bazen ook, dus die zijn gewoon in het Zalmhuys gaan lunchen.
Daar viel ik helemaal niet op hoor.
Als je tenminste de mensen achter ons die wilde weten wat voor herder ik was, de oberes die zich de tandjes schrok toen ik me uitrekte en de meneer die foto's van mij ging maken toen ik opstond, niet mee telt.

2 opmerkingen:

  1. Ja, bij zwanen zou ik maar uit de buurt blijven! Ik zie dat jij ook graag midden in het gangpad ligt; heel strategisch, kun je de boel goed overzien, doe ik ook altijd. Het is wel een beetje 'alleen op de wereld deel 2', zoals mijn baasje dat noemt, maar allee! een kniesoor die daar op let!

    Groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het maar druk gehad met al dat jagen. En zo knap van de baas dat ze dan precies op het goede moment een plaatje weet te schieten. Ziet er mooi uit daar in Capelle!

    BeantwoordenVerwijderen