dinsdag 13 november 2012

School update

Gister is de baas voor de 5e ! keer naar school gegaan ZONDER mij.
Dit schiet niet op mensen.

Ze oefent best wel met me, maar het is toch niet hetzelfde.
Bovendien is thuis oefenen (of bij een wandeling) toch wel makkelijker dan met een hele groep om je heen.
Nou ja, hele groep.
Gister waren ze nog maar met 5 honden. De 2 duitste herders, Layla, Diego en Boris de labrador.
Ze heeft gevraagd of ze me vanaf volgende week toch maar weer mee mag nemen.
Of ze komt heel vroeg en traint dan misschien met 1 vd juffen allenig.
Of ze blijft op 2 mtr afstand van iedereen, houdt mij aangelijnd en ik mag dan ook niet spelen.
Goh.
Jullie begrijpen dat ik daar echt heel erg naar uitzie!

2 opmerkingen:

  1. pffff, wat een gedoe, als je toch maar eens van die wratjes af kwam hè!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, inderdaad vervelend zeg. Hardnekkig die wratten!

    BeantwoordenVerwijderen