donderdag 8 november 2012

Er is er 1 jarig

Hoera
Hoera
dat kunt u wel zien
dat ben ik
Wolla jongen, hier kan maar beter een serieus bot tegenover staan want zoals je ziet werd ik echt dolenthousiast toen ze met dat hoedje aan kwamen zetten!

Ook Devi, Wodka, Odin, Rigg, Zayro en Dexter van harte natuurlijk!

De baas zegt dat ik nu pup af ben.
Hoho.
Geloof dat ik hier even wat verwachtingen moet gaan temperen!

Jongens, allemaal een mooie dag met veel verwennerijen gewenst en neem er nog 1 op mijn gezondheid!!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!!
    Laat je maar lekker verwennen vandaag!
    Hier ligt voor vanavond een extra lekkere gevulde kong voor Devi (ook voor Riva hoor, want zij moest een jaar geleden het zware werk doen) klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd he broertje!!
    Poot van Odin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Thorgal!
    Groetjes,
    Melanie (1 van je vele, vele fans;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, jongen. Nu wordt het leven pas serieus voor je. Ja, zit niets anders op; eens is het vrije leventje afgelopen en heb je geen (pup)excuus meer. Wat dat gekke hoedje betreft, tja.... de humor van onze baasjes is ondoorgrondelijk voor ons Saarloosjes; een dikke vette kluif is wel het minste wat er tegenover moet staan. Maar ik weet haast wel zeker dat je die ook gehad hebt! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd namens alle hondjes hier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Thorgal (dat geldt natuurlijk ook voor je nestbroers en -zusjes) De puppytijd is nu voorbij, op naar de peuterpuberteit.

    BeantwoordenVerwijderen