donderdag 1 november 2012

Zevenhuizerplas

Jongen, die Zevenhuizerplas is echt een aanrader; lekker strand. Paar bosjes en wat gras, een duiker, maar vooral;
HEEL
VEEL
matties.
Remco had aan de baas gevraagd of ik vanmiddag mee wilde lopen want Nikos en Kaiser waren er ook en dan konden wij als grote honden ff lekker dollen.
Nou hou ik zoals jullie weten, persoonlijk niet zo van dollen, maar de baas heeft me overgehaald.
GAST!
TOP middag.
O en dat zwarte dingetje op het eind?
Geen idee, hoorde ook niet bij onze groep, maar dat wilde hij duidelijk wel!

5 opmerkingen:

  1. Ahaaa, tja ik ben vast aan het ontdekken waar je leuk kunt wandelen vanuit Oud-Beijerland. En dan is dat zo'n 30 misschien 40 minuten rijden, dus een goede optie! Wij verhuizen komende zomer terug naar Oud-Beijerland....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dan gaan wij zeker afspreken en zal ik die Sara (en de rest)eens even helemaal gek maken :)

      Verwijderen
  2. Maar goed dat Rana niet achter computer zit,die zou echt jaloers worden.Dat is wel lekker hoor in Randstad,dat je zoveel plekken hebt waar andere honden komen en toch ruimte.
    Hier wel ruimte maar geen honden.
    Verheug me erop om Sara te zien.en natuurlijk Thorgal ook weer.Is alweer zo lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dat heb je bij ons nou weer niet, water met zo'n skyline op de achtergrond.

    Fijn trouwens dat Thorgal toch genoten heeft, misschien dat hij nu wat vaker gaat dollen.

    BeantwoordenVerwijderen