donderdag 19 januari 2012

Een updeetje

Wat ik dus al heel goed kan:


  • als ze naar beneden komt met de stofzuiger, eerst eens ff die slang doodmaken.

  • als ze dan echt aan het stofzuigen is, een pak servetten van de tafel jatten en opvreten.

  • met die regen heel zielig buiten staan zodat we snel weer naar binnen gaan

  • met los/vast oefenen, gewoon vast houden. Altijd.

  • eten. dat kan ik dus ECHT goed. Gister schijnt ze de ontwormingspil in mijn vlees gedaan te hebben, nou het zal mij aan mijn kontje roesten, als ik maar kan eten. Brokken vind ik ook prima. Of blaadjes. Besjes. Planten in het algemeen nou ik erover nadenk.

  • Wat ik nog moet vervolmaken:

  • als ze de vuilniszak eruit halen en de nieuwe erin doen, eerst nog ff mijn tanden in die volle zak zetten. Heb het geprobeerd maar zij was wel heel snel.

  • tegen alles opspringen. Ik doe mijn best maar ook daar is ze vrij snel bij helaas.

  • nou eindelijk eens 1 van die katten te grazen nemen. Serieus wat een schijtluizen zijn dat zeg. Mij een beetje lopen uitdagen door overal op te springen waar ik dus niet bij kan (let op, ik zeg dus waar ik niet bij kan en niet, waar ik niet bij MAG want ik zie dat iets anders dan de baas) en vervolgens snel achter het traphekje gaan zetten. One of these days!

  • o en last but not least. Net wat langer huilen en blaffen als ik tijdens hun ontbijt in de bench gezet wordt. Hij zegt dat ik het maar moet leren maar ik voel dat ik haar en de kinderen op mijn hand heb.

  • p.s. wat ik natuurlijk ook heel goed kan maar dat is tactisch niet zo handig misschien omdat ik weet dat zij wel eens meeleest;
    ik kan dus heel goed slapen in de auto. Sterker nog ik vind autorijden geweldig. Sttt!! Hebbie niet van mij he!

    1 opmerking:

    1. haha ja inderdaad, Ineke heeft gelijk Thorgal - dat met die stofzuigers, dat zit in de familie :-)

      BeantwoordenVerwijderen