zondag 29 januari 2012

Fietsen

Ik was er al bang voor toen ik van de week een ENORME doos zag binnenkomen en ja hoor.
De dag erna werd ik in een soort wandelwagen gestopt en meegenomen naar het park hier in de buurt.
Ik schaamde me dood jongen.
Iedereen die ik tegenkwam zat me te dissen!
Gelukkig kwamen we ook een paar (ondertussen) bekenden tegen die het begrepen en zeiden; hij mag zeker nog niet zo ver lopen. Maar toch. Ik voelde me knap lullig.

Maar wat blijkt; dat ding kan ook achter de fiets:
Vanochtend was ik dus zwaar de lul en kon ik dat ding weer in. Ze hadden het wel aardig aangekleed moet ik zeggen. Kleedje over het kussen en mijn favoriete speeltje erbij.
Maar koud jongen!
Gelukkig vonden zij dat ook dus het oorspronkelijke plan werd al snel ingekort en we zijn toen naar het park gegaan hier een paar minuten vandaan.
Ik heb ff lopen dollen met de hondjes daar en dat was hem.

Nou schijnt het dat zij haar conditie wil opvijzelen en ik dus binnenkort overal in dat ding mee naartoe ga.
Shit man. Ik ga echt als een dolle groeien!

2 opmerkingen: