zondag 22 januari 2012

Met de trein naar Utrecht

Vandaag ben ik gewoon voor de 2e keer met de trein geweest. Cool man! Zij draagt me de trappen op en de trein in (al begon ze vandaag te klagen dat ik te zwaar word voor dit soort geintjes) en dan val ik eerlijk gezegd als een blok in slaap.
Op de perrons wil iedereen met mij kennismaken en aaien en als ze het niet willen, ga ik gewoon zelf op ze af. De meeste mensen vragen dan wat voor ras ik ben, en als zij dan zegt Saarloos, dan zeggen ze; Maar die zijn toch schuw?
Tja.

Affijn, vanochtend zijn we dus naar Utrecht geweest, naar Charles.
Charles heeft al 25 jaar SWH-en en hij loopt altijd los met zijn honden door Utrecht. Zij zou dat ook wel willen maar dan moet ik eerst goed begrijpen wat Wacht en Zit betekenen dus zover zijn we nog niet.
Bij hem in Utrecht wonen Boelie en Zazou (of Amber) die ik dus al bij die tv opnamen had gezien. Eerlijk gezegd was Zazou toen liever dan nu.
Of het nou was omdat ik nu op haar terrein was of dat ik ondertussen wat groter ben, ik mocht echt helemaal niks.
Niet in de tuin graven.
Niet naar haar blaffen.
Niet een beetje tegen haar opspringen want ze zat constant gelijk boven op me.

Maarrrr......
ik had 'r mooi tuk, want IK mocht naar binnen en zij lekker niet. Ha!
Zij wonen namelijk in een kennel in de tuin.
Zazou is de mamma van Nikita die bij Dexter woont dus daarom ging zij allemaal foto's van haar maken. Ik geef toe daarop lijkt ze best lief op maar trust me; het is eenbitch van hier tot Tokyo!




Nadat ze thee hadden gedronken en van alles en nog wat besproken hadden, werd ik een beetje moe en verdomd, ik lig nog niet onder die tafel of we moeten weg.
Charles grapte tegen Caroline dat hij mij wel wilde houden en dat Boelie en Zazou dan mee zouden gaan naar Rotterdam, zegt die kleine doodleuk: dat is goed.
Wat kan je je vergissen in mensen he!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke, wat leuk dat je bij de mama van Nikita bent geweest en ook mooi om te zien dat zij erg op haar moeder lijkt! (Ook Nik kan soms wel eens een bitch zijn ;) )
    En wat stoer dat Thorgal met de trein meereist zonder problemen, echt een stoer kereltje!
    Tot de 5e tijdens de wandeling in Groesbeek!

    BeantwoordenVerwijderen