dinsdag 31 januari 2012

Sneeuw

Gistermiddag begon het opeens wit te regenen. Iedereen hier springen en naar buiten wijzen. Nou hadden we net een stroomstoring in Rotterdam dus ik dacht nog; niet zo handig mensen, zo zonder verwarming, maar zij zaten er geloof ik niet zo mee.


Je zou het misschien niet zeggen maar ik wil graag even over sommige dingen nadenken voor ik mijn besluit neem.

Op een gegeven ogenblik waagde ik het er maar op. En het was eerlijk gezegd ook zo weinig dat ik het nauwelijk voelde aan mijn billen.
's Avonds bij de puppycursus gingen we eerst ff buiten spelen en dan los-vast oefenen. De juf zei dat we misschien een beetje werden afgeleid door de sneeuw.
Nou ik vond die hele sneeuw gewoon geen f*ck aan. Die Leila, dat Mechelaar chickie naast mij, daar werd ik pas door afgeleid.

We hebben trouwens af geleerd en van de juf moet zij blijven volhouden dat ik, voor ik mijn eten krijg, op mijn billen moet zitten.
Bedankt juf!

Vanochtend duurde het geloof ik wel 4 hele minuten voor ik eindelijk mijn welverdiende brokken kreeg. Als ik te wild werd, zetten ze de bak zelfs weer gewoon terug op het aanrecht.
Moet niet veel gekker worden dit!

Op een gegeven moment gaat zij boven iets op die pc doen en ze dacht mij mooi af te kopen met een oor, maar zo zijn we dus niet getrouwd.

Ik dacht; als jullie zo dol zijn op die sneeuw, zal ik wel zorgen dat je sneeuw krijgt.

Verdomd, ze komt beneden en zeker 3 tellen stil.
Daarna stuurt ze mij van de bank (daar moeten we het ook nog eens over hebben, want ik heb uit betrouwbare bron dat dus echt iedereen, maar dan ook IEDEREEN, op de bank mag. Behalve ik.) en gaat dat ding wat ik doormidden gebeten had met dat witte spul van binnen opruimen.
God, sommige mensen hebben ook geen gevoel voor humor.

1 opmerking:

  1. Dat is toch wel echt maar een heel klein beetje sneeuw. Veel te weinig om in te springen, te rollen en om op te eten. Zoran is echt gek op dat alles en met bijna 10 centimeter hier in het hele zuiden van limburg, heeft hij meer dan genoeg sneeuw.

    Ik neem aan dat het poedersuiker is wat hij te pakken heeft gekregen. De stiekemerd. Afleiden met een lekker oor werkt dus niet. Als ze nog zo jong zijn is een oor nog een hele bezigheid, maar over een tijdje is dat in enkele minuten op. Veel plezier met de kleine dondersteen.

    BeantwoordenVerwijderen