donderdag 2 februari 2012

Tuincentrum

Een paar dagen geleden heb ik toch zo gelachen.
Ik begrijp nog steeds niet hoe ze het in haar hoofd heeft kunnen halen maar ze is met me naar het tuincentrum gegaan.
HaHAhA.

Ik kom daar binnen en zie DIRECT, zo vlak voor mijn neus een stapel sleetjes.
Vet!
Daar knal ik ff midden in.
Dat gaf best wel gedoe dus terwijl zij daarmee bezig is zie ik ONDER de tafel daarnaast allemaal dozen.
Met sokken, met anti vries, met ijskrabbers, met snow boots, met....you name it.
Wederom; Vet!!

Ik kon er zo bij man! Ja en wie ben ik om dat dan te laten liggen.
Dus zij staat te hannessen bij die sleeën, ik neem een snoekduik en zit in die doos met sokken.

Zij pakt die sokken af, ik zit in de doos met mezenbollen.

Ik vond het me een partij geweldig.

Affijn, zij chagerijnig en ook lichtelijk in paniek als je het mij vraagt, want we stonden dus nog steeds bij de ingang en moesten dat HELE tuincentrum nog door.

De rest van die tocht zat ik aan een lijntje van een centimeter of TWEE!
Ik zweer je. Niet normaal!

Ik heb het nog bij een stapel potten geprobeerd maar dat lukte net niet. Vlak voor de kassa scoorde ik wel nog mooi ff een plant.
Ja hallo, stond levensgroot voor mijn neus!

Ik vond zelf dat we reuze goed geslaagd waren en zeker als je nagaat dat we misschien een kwartiertje binnen waren geweest.
En trouwens, de tuin kon best wel wat leven gebruiken.
Ze denkt erover de rest van die 500 mezenbollen te verkopen, dus als je binnenkort goedkoop bolletjes wil scoren; tip; markplaats in de gaten houden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten