maandag 27 februari 2012

Strand

Deze week zijn die kleintjes allemaal vrij en dan gaan ze schijnbaar overal logeren en allerlei dingen doen waar ik nog nooit van gehoord had.
De film?
De kapper?
Strand?

Nou strand weet ik ondertussen wat het betekent.
Basicallly een eNORme zandbak met aan de ene kant water.
Ja zoiets dus.

In het begin begreep ik niet helemaal wat zij er nou zo leuk aan vonden, maar na een tijdje kwamen we ook allerlei andere beesten tegen en toen viel het kwartje wel een beetje.
Bij de paarden deden ze mij aan de lijn en dat vond ik wel lullig want die had ik graag eens van dichtbij bekeken. De baas zei dat dat nou juist niet de bedoeling was.
Gevalletje Jammer.

Ach, die arme jongens. Die leven nog in de veronderstelling dat ze harder kunnen rennen dan ik. Ik heb het voor vandaag maar even zo gelaten en ben een beetje met ze mee gesukkeld, maar geloof me, vandaag of morgen knal ik ze er ZO uit.

Dat bedoel ik dus.
En dit is dus op mijn dooie gemakkie he!

Ik had je toch laatst verteld over mijn nieuwe hobbies?
Jemig de pemig man.
Op een gegeven moment hoorde ik iemand zeggen "Hey mate" en toen ben ik maar een beetje gekapt met dat graven, maar vet man!
Ja en dit was dus mijn mattie waar ik het meest mee gespeeld heb. Alleen was hij al 1,5 en ik had het nadat we die duinen opgelopen waren wel behoorlijk gehad.
Gelukkig staan er daar overal bankjes en die kleintjes hadden het bloedheet (26 februari bloedheet. Tuurlijk jongens) dus die moesten ff bijkomen en toen ze aan mij vroegen of dat goed was, heb ik maar gezegd, ok voor heel even dan!

Maar als ik eerlijk ben, was het beste toch eigenlijk wel de terugreis.
Heerlijk!

1 opmerking:

  1. De 2e foto met het hangoortje :D

    Riva vind het strand ook alleen maar leuk met andere honden erbij!
    En wat ligt hij heerlijk relaxed in de auto! :)

    BeantwoordenVerwijderen