dinsdag 14 februari 2012

Janse Bagge Bend

Vanochtend was nogal hectisch want de baas moste sollicitere.
Nou ja moste.
Ze was gevraagd om ergens te komen praten en toen dacht ze, als ze horen dat ik met een puppy van 14 weken (jawel, vandaag, dank u dank u) langs kom, zullen ze wel anders piepen.
Maar nee hoor.
Vanochtend gingen we op gesprek.
Ik wou ff meehelpen met het wegruimen van de vaat, maar dat vond ze vreemd genoeg niet goed.



Dus bepakt en bezakt (extra schoenen, een weekvoorraad brokjes, een kluif en een bidon water)komen we in Den Haag aan.
Wou ze eerst nog ff met me lopen maar ik was veel te nerveus man.
Ik deed echt niks want ik was als de dood dat we te laat zouden komen.
Dus wij terug naar de auto, zij andere schoenen aan en daar gingen we.

Ik moest gelijk naar boven naar het kantoor maar ehhh, ik mag nog niet traplopen. Dus zij draagt mij die open trap op, op haar hakjes en met die donkere kleding.
Over nagedacht. Not.

Boven moesten we achter een tafel zitten met een pc en dan ging zij boven tafel iets doen en ik mocht onder tafel de prullebak van die meneer leegeten.
Tenminste, zo had ik hem ingeschat maar dat bleek toch niet helemaal de bedoeling.
Ook de tafelpoten moesten heel blijven.
Jemig de pemig mensen.
Chill!

Net toen ik in slaap dreigde te vallen gingen we weer naar beneden (weer die open trap af op haar hakken met een goeie 15 kilo schat ik zelf in, in haar armen) en toen gingen we een andere ruimte in.
Daar stond een ijskastje met allemaal koffie en thee dingen erop.
Ik heb het geprobeerd maar ik kon er NET niet bij.

Toen maakte ze mijn riem maar los en het is waar mensen; wat je geeft kejje terug verwachten, dus ik dacht, weet je wat? Ik ga gewoon rustig aan haar voeten liggen. Kan zij ff ouwehoeren.

Nou.
Na nog een uur staat ze op.
Ennuh..officieel moeten we het nog stilhouden maar
Heeft ze verdomme een nieuwe baan!

5 opmerkingen:

  1. Ineke gefeliciteerd!
    Dus Thorgal jij mag straks ook elke dag mee naar het werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die hakken en kleding. Zo herkenbaar. Ik doe altijd alsof mijn neus bloedt, nonchalant, terwijl iedereen aan mijn wollen jas plukt om de haren eraf te halen. "Heb je een hond?". "Joh, goh....".
    Maar van harte met de baan. Doe maar lekker centjes verdienen voor Thorgal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Je weet waar je die pup kunt stallen hè! Deurmatten zat hier. En een tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Namens de baas: Hartelijk dank allen :)

    BeantwoordenVerwijderen