woensdag 8 februari 2012

Lage Bergse Bos

Omdat de baas a.s. zaterdag een wandeling met allerlei andere saarlozen en hun baasjes heeft, zijn we vanmiddag maar eens in het Lage Bergse bos gaan wandelen. Het was niet echt druk, maar diegenen die we tegen kwamen, wilden allemaal weten wat voor soort hond ik was.
Ja duh, een knappe hond.
Dacht het wel.
Er was 1 jongen die hoorde iets over wolven en die dacht dat ik dan ook heel grote tanden zou krijgen als ik groot ben.
Zo, alsof ze nou nog niet scherp zijn. Ha! de baas gebruikt ongeveer een tube handcreme per week om die kloven weer een beetje op te kunnen vullen.
Affijn, ik dwaal af.
Er waren ook best wat andere honden, waaronder een lab met een onwijs vette stok.
Die ging ik samen met mijn nieuwe bff aan allebei de kanten ff lekker afknauwen.
Vraagt die baas van die stok of ik een mannetje of een vrouwtje ben want haar hond deed het nooit zo goed met andere reutjes.
Zegt ze; ja maar hij is pas 13 weken en wordt nog niet echt serieus genomen.

WATTTT!!!
Wolla man!
Iedereen neemt mij serieus!
Laatst op straat toen ik met de andere baas buiten liep, waren er nog een paar gasten die bang van mij waren.
En weet je waarom?
Vanwege mijn tanden!
Waarom ze daarom zo keihard moesten lachen thuis begrijp ik ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten