maandag 13 februari 2012

Water

Ik wil niet veel zeggen maar ik ben dus ook ontzettend geschikt als hulp hond.

Vanochtend bijvoorbeeld was de baas heel blij dat ze er zo vroeg uit moest voor mijn plas, want zo ontdekte ze dat de waterleiding dus gesprongen was.

Jahahaaaa, indirect of niet.
Dankzij mij hebben we nu alleen natte voeten als we de kelder ingaan en anders hadden we misschien wel door de huiskamer moeten zwemmen.

Wie heeft ooit beweerd dat Saarlozen slecht te trainen zijn?
Gast, ik zeg je; zonder enige moeite!

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, da's niet zo best! Doerak wil wel helpen...... wordt dan wel van de wal in de sloot. En die heb je al, dus dan maar: sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx. De baas zegt dat ze s' avonds om half 11 klaar waren met pompen en dweilen van de kelder en de kruipruimtes.

    BeantwoordenVerwijderen