zondag 12 februari 2012

Puppy time!

Gistermiddag was het echt een vet lauwe middag!
We zijn met wat andere Saarlozen gaan wandelen in het Lage Bergsche Bos.
Het was fantastisch weer zei de baas maar dat boeide me ff niet.
Wat me wel boeide: Devi was erbij.
YEAH!!!!!
Hier zie je een stukje van de groep met zelfs mensen uit Zeeland!
Vet jongen dat die mensen de moeite nemen helemaal naar Nederland te komen!
Ja dit is ff jammer. Hier haalt de man van Ellis me van de paardenmest af. Das dus ook wel het nadeel van zo'n grote groep mensen. Je krijgt niet echt de kans iets uit te halen want er is altijd wel 1 die ingrijpt. Balen!
Ellis moest er geloof ik wel om lachen. Nou bedankt!
Er waren ook mensen met een Tsjechen pup die Bram heette. Bram! Vette naam he!
Dit is mamma. Die zat het grootste deel aan de riem.
En hier zie je dus waarom: ik was echt zwaar de sigaar. In mijn eentje kon ik Devi goed aan. Met mamma los ging Devi echter samenspannen en stortten ze zich -letterlijk- allebei op mij!

ZIEN JULLIE DIT!!
Ik flikker gewoon zo over dat randje!
Na een half uurtje zijn de bazen wat gaan drinken (ik wilde net als thuis de waterbak meenemen maar dat vonden ze daar niet goed. Tsss.) en s'avonds gingen Devi en mamma gewoon mee naar huis.
Dat was misschien nog wel beter dan die wandeling.
We hebben lopen dollen man!
Ik geef het niet graag toe, maar op een gegeven moment was ook ik dus echt kapot.
(de baas zegt dat ik erbij moet zeggen dat ik tot half 8 vannochtend heb uitgeslapen.)
Klopt.
En ik heb me weer een partij energie nu :)
Later!

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, met zo'n groep! Zie ik dat goed? Is dat Storm? Of verbeeld ik me dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's! Het was dan ook een erg gezellig dagje.
    Devi en Riva liggen hier nog uitgeteld op de bank. Hier zit er nog geen energie in!
    Devi vond het heel leuk om met je te spelen Thorgal. En wij vonden het ook erg leuk dat je weer zo blij was om ons weer te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Yvonnen,Wizo, zoon van was er wel,maar die zie ik hier niet op staan.

      Was hele leuke wandeling.Ook onze oudere pup sliep klokje rond.

      Bedankt en tot volgende keer !

      Verwijderen