dinsdag 28 februari 2012

Soms valt het mee, soms valt het tegen

Gisteren had ik al weer voor de 6e keer puppy cursus.
Tja, wat willen jullie weten?

Hoe het gaat?
Hangt ervan af wie je het vraagt.
Ik vind zelf heel goed, maar zij zegt waarschijnlijk "we doen ons best".

Weet je wat het is?
Ik ben onwijs snel afgeleid en in een groep van 8 honden, met op zo'n 10 meter nog eens zo'n groep (maar dan met een hek ertussen) en op zo'n 10 meter nog 3 of 4 honden met hun bazen, snap ik überhaupt niet dat die andere honden wel de hele tijd horen wat hun baas zegt.
Dus ja, ik doe het meeste wel, maar soms moet ze het ff een paar keer vragen.

Trouwens gisteren deed die kleine ook mee.
We moesten door verschillende kinderen benaderd worden en dan ging de juf bij iedereen kijken hoe het ging.

Gast!
Weet jij hoeveel kinderen ik ondertussen om mijn nek gehad heb?
Serieus man!
Ik hoef maar 1 stap naar buiten te doen en volwassen of kind, ze lopen met me weg.
Iedereen, echt iedereen, kijkt naar me en zegt iets over/tegen me.

Soms trouwens lopen ze VAN me weg omdat ze vinden dat ik er te wild uit zie ofzo. Of ze vinden mijn ogen te eng. Ik vind dat gele zelf wel cool en de baas vind dat ik er nog steeds als een baby uit zie, maar ja die is echt blind hoor.
Ik merk ook wel dat sommige mensen in het park vinden dat ik een beetje te lomp ben. Vooral die met die kleinere hondjes met dat haar, die ze dan optillen enzo.
Ik baal daar vooral van omdat ik dan aan de lijn moet en dat is gewoon niet eerlijk.

Ik ga weer ff plat mensen. Weet niet wat het is, maar de laatste tijd slaap ik meer dan ooit.
Zij zegt dat ik met een groeistuip bezig ben.
Laat die kleine pluizenbollen uit het park het maar niet horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten