dinsdag 21 februari 2012

Eetuh!!!

Zoals sommige van jullie weten, zit ik dus aan de brokken en aan het vlees.
Op een vlees dag eet ik nu 750 gram vlees en 1 volle bak brokken.

Op een brokken dag eet ik nu 3 a 4 bakken brokken en 500 gram vlees.
Omdat ik deze week wat meer brokken dagen heb *kuch-ze heeft te laat vlees besteld- kuch*, moest ze vanochtend de kleine zak vullen.

Die brokken heeft ze namelijk per DERTIG kilo via het internet besteld. Serieus! De bezorger van UPS was ook heeeel blij met onze bestelling.

Jaha 30 kilo.
Dat krijg zelfs ik niet 1-2-3 weg.
Er staat dus nu al een paar weken een enorme doos onder de trap waar de katten verwoede pogingen op ondernomen hebben om eerst die doos en daarna de bovenste zak open te bijten.
Niet geheel zonder succes merkte ze toen ze na een wandeling thuis kwam, dus daar is een flinke rol ductape overheen gegaan.

Vanochtend was ze dus de sigaar om dat weer allemaal los te peuteren en toen moest dus uit 1 van die 15 kilo zakken genoeg gehaald worden om de komende dagen mee door te komen.
Tis jammer dat je het net niet ziet, maar dat doet ze dus met een soeplepel mensen.
Je lacht je kapot.
De helft gaat ernaast en er zit ondertussen een gat in die zak van hier tot Tokyo.Zie je trouwens nog wel 1 van die katten op de schutting zitten?
Jaha, dank zij mij mensen.
Kijk dat ik een brokkie van hem meepik als ik kan, wil nog niet zeggen dat hij hetzelfde mag he!

Dus toen zij die 15 kilo op de aanrecht gezeuld had (wie verzint er dan ook dat dat aanrecht zo belachelijk hoog moet zijn? Doe lekker op puppenhoogte mensen! Bespaart ons allemaal zoveel moeite), heb ik eerst die k katten weggejaagd en daarna ben ik zelf ff de boel gaan checken.
Alleen aan de brokken die op de grond vielen, had ik alweer een aardig maaltje dus tijd voor een tukkie mensen.
Toedels!

2 opmerkingen:

  1. Yooooooh Thorgal.

    Even als SaarloosPuppen onder mekaar... Laat je NOOIT betrappen met je kop op het aanrecht.... die foto... man dat kan egnie!!!
    Je moet alleen het aanrecht op kruipen als niemand je ziet.... wat wel jammer is, ik kan nog al tijden lopen zonder geluid te maken, maar geluidloos jatten van het aanrecht lukt me (nog)niet. Ze staan elke keer meteen naast me...Soms zit er dan wel zo'n 2voeter met zijn kop onder zijn oksel rare geluiden te maken overigens.... rare jongens die mensen....

    Grtz
    Doerak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Thorgal, ik zie dat je het goed hebt daar ver weg. Rare wezens zijn die mensen, niet? Ik mag ook al niet tegen het aanrecht aan staan, ze hebben me vorige week onder de douche gezet en ik mag ook al niet in de bank. Ik kan nu wel mooi alle deuren openmaken....hihihi! Het ga je goed broer!

    BeantwoordenVerwijderen