vrijdag 3 februari 2012

Sneeuw 2

Zoooooo!
Vandaag viel er een partij veel sneeuw man.
En dat was dus wel onwijs kickuhhhh!

Dus ik ben eerst ff in de tuin rondjes gaan rennen en toen ben ik met haar en met die kleine naar buiten gegaan.

Toen kwamen we op een pleintje dat ze ondergespoten hadden maar dat konden we door de sneeuw dus niet zien.
En ik kan ook niet lezen duh!
Dus ik dacht kappen met die onzin, ik knaag eerst maar eens ff dat touwtje dat ervoor hangt door en dan zien we daarna wel weer verder.
Zo gezegd zo gedaan:
Ja en toen.
Toen ging eerst die kleine op zijn plaat en toen gleden mijn poten ook onder mijn kont vandaan.
Had ik trouwens al verteld dat het best wel sneeuwde?
En had ik eigenlijk ook al verteld dat het gewoon vet Kickuhhhhh was?
Bij het losloopveldje heb ik nog ff laten zien dat ik
a. sinds kort mijn achterpoot optil bij het pissen (excuse my french, maar zo praten echte kerels)en
b. al aardig kan apporteren?
Nou, apporteren.
Ik pik een stok en loop ermee weg.

Maar het beste van vandaag was nog wel dat ik na die kou lekker op de vloerverwarming van de keuken kon chillen.
Yeah!
Peace out.

1 opmerking: