maandag 6 februari 2012

Fandag

Gister moesten we eerst een heeeeel eind rijden maar toen was het een feest! Ik weet niet waar ik het aan te danken heb, maar ik geloof dat ze een fandag voor me georganiseerd hadden.
Er kwamen heel veel mensen langs en die zeiden dan; O is dat Thorgal die al die avonturen beleeft?

En het beste van allemaal: ik zag mijn hele familie weer!
Pappa en mamma maar ook mijn broers en zussen.
Hier sta ik met Wodka en Rigg:


Na een kwartier blauwbekken op de parkeerplaats konden we eindelijk eens lekker los het bos in. Er waren me een partij veel honden!
Over het algemeen Saarlozen maar ook een verdwaalde husky pup (was best een pittig dingetje), een elandhondje en dan nog een lab geloof ik en wat herder achtigs. Ik vond het ook echt supergaaf om Danielle en Michel weer te zien.
Trouwens ik vond het ook super leuk om mamma te zien maar die zat onwijs naar me te snauwen. Ja hallo, ik probeerde alleen maar of er nog wat te drinken viel.
En o ja, daarna sprong ik een beetje op haar.
En o ja, ik hapte in d'r oor.
Ja als dat al niet meer mag.

Hier sta ik ff de route te overzien.
Zie je trouwens dat pappa achter mij staat?
Zo liepen we dus in een lange rij door het bos. Nou ja, de groten dan.
Ik liep samen met iedereen de mensen lekker flink voor de voeten en zo nu en dan struikelde er een kind over me. Haha.

Kijk hier loopt mamma voorop naast me.
Ik weet zeker dat ze nog heel veel van me houdt hoor. Met al mijn broers en zussen erbij was het een beetje lullig om dat en plein public te verkondigen, dus deed ze maar net of ze heel streng tegen me was.



Na een poos kwamen we weer bij het Dal van Berg en Dal en daar heb ik nog eens goed huisgehouden, maar eerlijk gezegd had ik het toen wel een beetje gehad. Iedereen ging toen gelijk naar die kantine om soep te eten want dat vonden ze allemaal vervelend voor me. De rest van de middag heb ik net gedaan of ik heel moe was en daar zijn ze dus echt vet in getrapt!

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    En wat was Thorgal blij om ons te zien. Dat was wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te horen heeft Thorgal zich prima vermaakt. Lekker ravotten met broertjes en zusjes en mama nog eens lekker kunnen treiteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Thorgal, waar was je nou? Ik wou nog even verder met je worstelen! Wat hebben we een mooie moeder en vader, niet? Ik ben wezen spelen met die andere pups, was best cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij hebben ook genoten en het was leuk om alle puupies weer te zien. Dexter heeft zich prima vermaakt met al zijn broertjes en zusjes en heeft de hele terugweg lekker achterin de auto geslapen. Amigo vond het ook leuk maar wil liever met de groters spelen dan met die kleine bijtgrage puppies.

    BeantwoordenVerwijderen