woensdag 15 februari 2012

Hobbymatig

Ik ben een paar nieuwe hobby's aan het ontwikkelen.
Zo ben ik tegenwoordig bijvoorbeeld helemaal into 'graven'. Als in 'lekker de hele tuin omgraven'.
Of.....lekker in een plantsoentje graven. Of als dat dan ook niet kan, gewoon ergens een plant uit een pot rukken of de aarde tussen 2 tegels weggraven.
Ik weet niet.
Je zou het ook tuinieren kunnen noemen.
Ik werd op een dag wakker en ik ben er gewoon mee begonnen.
En al zeg ik het zelf, ik heb het razend snel onder de knie gekregen.

Verder ben ik ook al goed op weg met 'deurmat opvreten'.
De kokosvlokken en draden liggen door de hele huiskamer maar ik rust niet voor ze ingezien hebben dat hier een nieuwe mat moet komen.
En nog een nieuwe.
En nog een nieuwe.
En..

Nou vinden zij mijn hobby's niet zo geweldig heb ik begrepen, maar ik zeg je; wat ze zelf uitvreten is echt niet om aan te horen.
Die middelste bijvoorbeeld speelt gitaar.
Tenminste zo noemt hij het.
Ik noem het mishandelt zijn gitaar.
Teringpietje man.
De eerste keer schrok ik me echt de tandjes.

Ondertussen ben ik wel gewend aan dat kattengejank maar saboteer ik de boel subtiel:


Verdomd: zie je dat tevreden smoeltje?
Ik geloof dat ik zojuist nog een nieuwe hobby gevonden heb :)

2 opmerkingen:

  1. Hi Thorgal.

    Ik kan je ook zeker aanraden om je aan te bieden als hulp bij het was sorteren.
    Tegenwoordig kan ik zonder op mijn achterpoten te staan makkelijk met mijn kop op de eetkamertafel komen (valt minder op dan op je achterpoten staan).
    Kijk, in het washok ligt alles op een hoop (ruikt wel vreemd) maar op de tafel maken ze mooie stapeltjes voor me.... gaaf joh!
    Ik zoek dan alles netjes voor ze uit ('ze' zijn MIJN tweevoeters) en leg hier en daar wat neer zodat ze niet zo hoeven te zoeken.
    Trouwens, weet jij waarom ze het niet prettig vinden dat ik die extra knoopsgaten in hun kleren maak?? Is toch handig? Ja toch, niet dan?

    Grtz
    Doerak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tnx voor de tip Doerak. Ik moet nog heel ff groeien zodat ik a. met mijn kop op tafelhoogte ben en b. ik trap kan lopen (bij ons wordt de was helemaal boven gedaan zegt men, maar ja ik kan niks controleren dus voor hetzelfde geld proberen ze me heel flauw op het verkeerde spoor te zetten. Pff)

    BeantwoordenVerwijderen