zaterdag 25 februari 2012

Schieten

Wat een dag mensen.
Zij moest met die oudste naar de kapper dus ik ben met de andere baas op pad gegaan. Eerst naar het park en toen naar de bouwmarkt om wat spullen te ruilen.
Zo, een hoop geursporen daar man!
En op een gegeven moment zijn we daar zelfs de zaaghal ingegaan.
Ik was dus echt voor geen meter impressed en mocht van die mensen zelfs ff aan de zaag ruiken. Lekker man!

Maar na mijn dutje werd het nog beter.
Gast!
We zijn gaan schieten!
Nou ja, als ik zeg WE is dat technisch gezien ZE maar een kniesoor die daar op let.
Zien jullie die geweren achter me?
Hoe vet is dat?
Affijn, terwijl zij een beetje met kleiduiven aan het klooien waren heb ik een kleine 20 herten soldaat gemaakt en die hebben ze toen maar gelijk aan de muur daar gehangen.
Ik zweer je. Kijk zelluf:
Wat!
Wie noemt mij hier een leugenaar?
Pas op he! Ik heb dan misschien nog maar mijn melktandjes maar zij zegt dat ik op het gebied van geursporen ook ehh...dodelijk tekeer kan gaan zeg maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten