vrijdag 20 januari 2012

Op visite

Vanochtend ben ik op bezoek geweest bij mijn nieuwe bff; Lica.
Lica woont met haar opa Tunka en grote "zus" Shala bij Johan en Marianne waar de bazen al eerder op bezoek waren.
Die opa was mij een beetje te streng maar die Lica is echt een toffe chick! Ik kon gewoon op haar rug springen, in d'r oren bijten of eens lekker aan een achterpootje knagen.
Ok, ok, zij liep mij een aantal malen omver, maar wat mij betreft wou ik direct revanche dus ik ging er volop tegenaan. Kussentje inpikken, van achter de bank opeens tevoorschijn springen, ik was gewoon goed bezig al zeg ik het zelf.
Heel, heel soms kwam ik even bij Marianne of de baas langs.

Na een half uurtje voelde ik me daar zo thuis dat ik eerst ff op de grond spuugde en vervolgens een lekkere hoop neerlegde!

Buiten was het helemaal vet. Lica en ik zijn echt goed samen man! Ik ren achter haar aan en dan mag zij me een keertje of 100 omgooien.
Ze had trouwens nog een vette tip: als je dorst heb, kun je gewoon uit de sloot drinken.
Dat ik daar niet eerder op gekomen was.




Ik vond het een kicke ochtend en ik hoorde de baas zeggen dat Marianne binnenkort ook bij ons een keer langskomt. Ze zal Lica dan toch wel meenemen?

1 opmerking:

  1. Hé Thorgal,

    Gefeliciteerd met je nieuwe vriendin Lica! Ik benijd je een beetje dat je zo leuk kunt spelen met haar. Ik heb hier een Boomerpup als vriendin. Ze is dan wel klein maar ze zit me steeds goed achterna en ik kan super met haar spelen! Ik moet bekennen dat Lica wel een dame is om verliefd op te worden.

    Kleine poot van je broer

    BeantwoordenVerwijderen