vrijdag 20 januari 2012

TV opnamen

Hehe, het embargo is eraf.
Man ik moest soms echt op mijn tong bijten om het niet te vertellen, maar ik had dus een week terug tv opnamen! Hoe kicken is dat!

Op een gegeven moment staan ze te smoezen en voor ik het wist had ik één of ander bizar tuig aan. Mozes kriebel wat is dit nou weer?
We stappen die auto in (ha! zij stapt in en tilt mij erin natuurlijk. Sommige onder ons hebben gewoon hun eigen lakei daarvoor) en verdomd, ze haalt een soort haak door de autogordel, legt die aan dat tuig en ik zit vast!
Nou lag dat kleed er ook in en met een beetje heen en weer schurken kon ik nog wel met mijn kop op haar been, dus wat mij betreft maakten we er verder geen woorden aan vuil en gaan met die banaan.

Komen we na een uur ergens aan, Hilversum hadden ze het over en ik "stap" nietsvermoedend uit, zie ik me daar verdomme zeker 10 HELE grote honden. Ze kwamen me vaag bekend voor. Sommigen hadden wat van mamma weg.


Ik wou eerst ff chill doen maar eerlijk gezegd vond ik het super cool! Ze vielen me trouwens heel erg mee! Ik mocht overal aan snuffen en al die andere baasjes waren ook hartstikke leuk.

Affijn, wij die hei op. Dat was al een pittig stuk lopen maar ik deed net of ik het al 100 x gedaan had en ik geloof niet dat iemand het doorhad.
Iedereen wou weten hoe ik heette en probeerde me dan te roepen maar ik luisterde toen nog voor geen meter naar mijn naam dus dat vond ik dan wel weer lachen.
Op een gegeven moment legt één van die tv mannen uit dat alle honden moesten verzamelen en dan gingen de baasjes er een paar roepen en dan renden ze eerst van achter naar voor en toen van rechts naar links door beeld. Dat gaf mooie 'sfeerbeelden' of zo iets.
Nou ik vond het wel prima allemaal. Ik had wel wat beters te doen.


Het was echt supergezellig met iedereen maar soms vonden ze dat ik een te grote mond had.
Een grote mond, moi?


Affijn, na een hele poos moest Marianne een interview geven en ze vroeg of ik mee mocht.
Kicken!
Iedereen wou met me knuffelen en die ene cameraman zag me volgens mij wel zitten.

Maar er komt me veel kijken bij zo'n optreden man!

Om te beginnen moet je dus serieus stil zitten.
Hallo. Doe 's ff normaal man, ik was pas 8 weken!
Ik donder in slaap als ik heel moe ben maar stil zitten komt niet in mijn woordenboekie voor.

En dan ook nog;
Charles ging met Amber en Boelie bij ons zitten en daar mocht ik helemaal niet aankomen of zo.
Ja dag!

Ik peerde hem gewoon en omdat ze dat vroegen bleef ik dan wel een beetje rondhangen en door het beeld rennen maar wat mij betreft was dat the limit.


Hier deed ze me ff aan de riem omdat er geloof ik ook nog paarden voorbij kwamen. Ik had een middag man! Ge wel dig!
Na een uurtje of 2 moest ik zo en dan ff liggen. Ik probeerde dat nog zo onopvallend mogelijk te doen want ik voorzag dat dit anders wel eens het einde van deze middag zou kunnen betekenen, en ja hoor, op een gegeven moment zagen ze het toch en gingen we afscheid nemen.


Maandag a.s. om 11.oo uur begint het. KoffieMax heet het. Eerlijk gezegd vond ik het die middag al zo vet dat het me weinig meer kan schelen of ik bij de montage 'gesneuveld' ben of er nog inzit, maar ik zal wel ff aan de baasjes vragen of ze nog iets willen laten weten daarover.
Later!

3 opmerkingen:

  1. Geweldig stukje Thorgal. Voor 10 weken kun je al aardig overweg met de pen. Ga zo door! En binnenkort ook al op TV. Het gaat hard met je hoor!
    Greets, Johan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke belevenis lijkt me. Jammer dat ik morgen moet werken dat ik niet rechtstreeks kan kijken maar uiteraard zeker bij uitzendinggemist!
    groeten,
    Henk (van Odin)

    BeantwoordenVerwijderen