maandag 23 januari 2012

Wandelen met Dusty

Vanmiddag ben ik gaan wandelen met Leontine en Jasper die de baas via het wolfhonden forum had leren kennen. Zij zagen direct dat ik een fantastisch leuke hond was en gingen gezellig met mij kroelen maar die Dusty van hun, zo!
Ik snap best dat ik al heel volwassen overkomen voor mijn leeftijd *kuch kuch* maar ik ben het nog niet hoor. Dusty is al 10 maanden en kan al onwijs hard rennen en over greppeltjes springen enzo. Shit man. Ik kan niet wachten tot ik dat ook kan.

Teringpietje, er waren wel heel veel grote honden: labradors, Duitse herders, een paard dat we tig keer tegen kwamen en nog wat honden waarvan ik ff de naam kwijt ben.

Hier maak ik ff gauw dat ik weg kom.
Maar ook die Dusty was een pittig tiepetje en om de 1 of andere duistere reden vond ze het zo nu en dan nodig mij dat duidelijk te maken.

Niet dat ik echt impressed was. Ik trok mijn lip op en sprong goed om haar heen, maar ok, ik geef het toe. Ze was nog een maatje te groot.

Toen we thuiskwamen zocht ik direct mijn bench op. Tijd voor een powernap. Ha! Maak daar maar powernap XL van.

1 opmerking:

  1. Woei en zo'n paard is natuurlijk helemaal groot!

    Volgens mij was de powernap verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen