zaterdag 14 januari 2012

Hockey met een stokkie

Omdat het winterstop is traint dat chickie niet op vrijdag maar op zaterdagochtend en de baas vond het wel leuk om dan eerst met mij in het park daar te lopen en daarna bij de hockey te kijken.
Had ik geen principiële bezwaren tegen dus zo gezegd zo gedaan.
's Kijken. Wat heb ik zoal gezien.
Nou die ganzen die naar me bliezen onder dat bruggetje maar mooi dat ik die ff op hun plaats heb gezet.
Dan die labrador die bij de baas kwam snuffen en wiens balletje ik toen maar gepikt heb.
Dat jongetje dat aan het voetballen was en toen heb ik ff gezellig meegedaan.
Ja, was best een aardige ochtend.

Affijn wij naar dat hockeyveld. Eerlijk gezegd stonden die meiden maar een beetje te suffen op dat veld en ik sukkelde langzaam in slaap. De andere baas was ondertussen terug van boodschappen doen en vond dat het een beetje te koud was voor me op de grond en daarom mocht ik op het jack van die kleine liggen. Sympathiek!

ff een zeldzaam actie momentje:
Nou ja, na een uur breken ze zo'n beetje op en toen had ik dus 10 van die meiden in mijn nek.




Ik heb die grote baas horen zeggen dat hij geld gaat vragen aan iedereen die
a. mij wil aaien
b. vraagt hou oud ik ben
c. wat voor soort hond ik ben
d. zegt dat ik een husky ben

Ik vind het op zich een prima plan, zolang ik er in mee deel natuurlijk!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verhalen! Zo te zien gaat het goed met Thorgal en wat een knap kereltje is hij.
    Groetjes van Karen en Robert,
    pootje van oma Lotte en tante Pleun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Thorgal, ik ben ook een Saarloos en over mij is ook van alles te lezen. Ik heet Doerak, ben een paar maandjes ouder dan jij, maar net zo grappig. Minimaal. Alleen..... mijn vrouwtje laat mij zelden aan het woord. Daarom benijd ik je een beetje. Ik hoorde haar wel zeggen dat ze jouw blog heel erg leuk vindt. Dus er is nog hoop voor me!
    Veel plezier met al je ontdekkingen.

    BeantwoordenVerwijderen