dinsdag 24 januari 2012

Tulpen uit Rotterdam

Vanochtend zijn we met de tram naar de markt gegaan. Ik gedraag me echt voorbeeldig, ga rustig zitten of rol me op tussen haar benen. Ik probeerde op de heenreis nog ff of ik in de jas van de vrouw achter me kon bijten maar vreemd genoeg werd dat niet gewaardeerd. Was gewoon een geintje mensen! Toen zijn we het kleine stuk opgelopen waar ze de bloemen verkopen want het schijnt dat ze dat wel genoeg vond. Ik begrijp trouwens niet waarom ik daar niet in alle planten mag happen en in de tuin wel.
Na de tram ging zij ergens zo'n thee met takjes drinken en op een gegeven moment kwam de andere baas ook nog langs en gaan ze gewoon met zijn 2-en daar een broodje zitten eten! Ja en ik dan?
Ik ben maar weer gaan slapen en toen er van boven een zoutmolentje naast ons op de grond te pletter viel schijn ik niet eens wakker geworden te zijn. Geen hond die het kan controleren dus zo kunnen ze natuurlijk van alles en nog wat verzinnen he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten