zaterdag 10 maart 2012

Balletje balletje

Ik ben bezig met een vergelijkend waren onderzoek onder balletjes.
Thuis doet ze wel eens een soort apport spelletje met een kauwbal met een piep erin en dat gaat aardig. Als ze dan zegt Zoek, dan begrijp ik er ehhh, de ballen van en lig een beetje glazig te wachten.

In het bos vind ik het ook altijd onwijs leuk om de tennisballetjes van anderen af te pakken trouwens.

Of weet je wat ook leuk is.
Veel van die bazen hebben zo'n lepel op een stokkie.
Dat je dan dus op op die lepel gaat bijten. Ha!
Tip: die houden ze meestal achter hun rug.

Affijn, hier in huis doen ze dus allemaal aan waterpolo en dan gaan ze van tijd tot tijd balletjes gooien om hun worp te verbeteren.
And guess what?
Ik mocht mee vanmiddag!

Eerst dacht ik nog dat het de bedoeling was dat ik ook mee ging ballen.
Dat viel nogal tegen.
Heb je gezien hoe groot die bal is?
Heb je gezien hoe groot mijn bek is?

Ik heb nog een poging gedaan om te pootballen maar op een gegeven moment dacht ik, zak er maar in met je bal.
Ik ga wel bij mijn nieuwe vriend liggen.
Lekker op een stokkie kauwen.
Moet ik ook eens onderzoek naar gaan doen; stokken.
Morgen komt mijn vriend Floyd op bezoek. Dat is een jachthond dus ik heb zo maar het gevoel dat hij daar ook heel waardevolle input aan kan leveren.
Ik hou jullie op de hoogte!

1 opmerking:

  1. Stokken, balletjes, onderbroeken, tenen van baasjes - er is zoveel te onderzoeken voor een jonge saarloos :-)

    BeantwoordenVerwijderen