dinsdag 6 maart 2012

Christel

Van alle mensen die langs komen vind ik Christel wel de aller aller leukste.
Zij gaat namelijk direct met doekjes wapperen en emmers slepen en laat dat nou net ook één van mijn favoriete bezigheden zijn.
Ik ga dus altijd gelijk meehelpen en dan moet zij heel erg lachen en met een beetje geluk zegt ze dat ik heel lief ben en gaat ze me ook nog eens knuffelen!
Gast!
Hier kunnen de bazen nog een voorbeeld aan nemen!
Het eind van het liedje is namelijk dat als we net goed bezig zijn, ik naar buiten moet zodat zij dan de kamer beneden opruimt. Tss.
Ze balen er gewoon van dat Christel en ik wel goed kunnen opruimen en zij niet.
Dat roepen ze namelijk altijd:
Mammaaaaa, ik kan mijn fietssleutel/werkstuk/oorbellen/gymbroek niet vinden.
En dan zegt zij: heeft Christel opgeruimd.

2 opmerkingen:

  1. Hi Thorgal!
    Bij ons heet Christel Marijke.... Ondanks dat ik haar hartstikke goed help loopt ze altijd tegen me aan te schelden! Wel vreemd want ik help haar met rechtleggen van de was als ze gaat strijken, ruim de zeem vast op als ze gaat ramenlappen, vermoord die slang aan de stofzuiger zodat die haar niet kan aanvallen.
    Wat dan wel fijn is, ze neemt altijd koekjes voor mij en Sproet mee.
    Ik vind het dan wel handig om haar dan te herinneren dat ze die echt aan ons moet geven...
    ff snappen in haar kuit/arm/zij/hand/dij als ze rustig zit, moet kunnen nietwaar? En die blauwe plekken gaan heus wel weer over!
    grtz Doerak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zooo, vette tips Doerak, ik zie dat jij hier al verder in bent. bedankt bro!

    BeantwoordenVerwijderen