dinsdag 13 maart 2012

Tuinieren

Gister is ze dus ZONDER mij naar het tuincentrum geweest.
Tenminste, ik moest in de auto blijven.
Snappen jullie dat nou?Goed, ik dacht ik grijp mijn kans wel als we thuis zijn, dus eerst ff die vuilniszak vernaggelen.
Dan die dooie boel helpen opruimen.
Maar ja, dit heeft ze gewoon achter mijn rug om opgehangen!

Sterker nog, toen ze de struiken snoeide, lag ik binnen te slapen.Inderdaad.
Les 1; als het te lang stil blijft wordt er rottigheid uitgehaald.
Ha!
Ik was kapot van die takken slopen.

1 opmerking:

  1. Les 2 komt van Doerak: in huis staat er vast ook wel ergens een takkenbos. In een vaasje of pot. Haha! Iedere dag feest, echt waar. Alleen wordt de keuze steeds minder..... En hoorde ik haar laatst praten over cactussen........ Pfff, gebruik ik gewoon als flos.

    BeantwoordenVerwijderen